me84 Skrevet 22. juni 2009 #1 Skrevet 22. juni 2009 Og søkt ny jobb i permisjonstiden? Kan du fortelle meg litt om hvordan det gikk? Har lite lyst å gå tilbake til min gamle jobb,men hva gjør jeg hvis jeg sier opp den gamle og ikke får ny jobb innen permisjonstiden er over.....?
Mille** Skrevet 22. juni 2009 #2 Skrevet 22. juni 2009 Det har jeg gjort. Gikk arbeidsledig i 3 mnd ca.
me84 Skrevet 22. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. juni 2009 Men fikk du noe penger da? siden du sa opp selv uten å ha fått ny jobb?
Mille** Skrevet 22. juni 2009 #4 Skrevet 22. juni 2009 Nope, ikke noe bortsett fra kontantstøtte og barnetrygd. Med nr 2 var jeg frivillig hjemme i ett ekstra år, også da uten noe ekstra penger utenom barnetrygd og kontantstøtte. Jobbet hver 3. helg eneste, gikk finfint det. )
me84 Skrevet 22. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 22. juni 2009 Så d vil si at hvis jeg sier opp jobben min og ikke klarer å få meg ny jobb innen oppsigelsestiden går ut så får jeg ikke noen penger...?
mayaya Skrevet 22. juni 2009 #6 Skrevet 22. juni 2009 Det stemmer. Du vil jo evt få trygd fra nav da, men har uansett 8 uker karantenetid uten utbetalinger etter permen er over.
snartmammapåny Skrevet 22. juni 2009 #7 Skrevet 22. juni 2009 Jeg flyttet da permisjonen begynte og måtte derfor si opp jobben min i permisjonen. begynte å søke på jobber da det var 3,5 mnd av permisjoenen. De fleste arbeidsgivere har uansett forventet å måtte vente på de som har en 3mnd oppsigelse i sin nåverende jobb, så ingen reagerte noe på at jeg hadde noen mnd igjen med permisjon. Fikk jobb og begynte rett etter permisjonen var over. Hadde også skaffet meg en backup jobb på en butikk som ekstrahjelp om jeg ikke hadde fått en jobb etter utdanningen min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå