Anonym bruker Skrevet 22. juni 2009 #1 Skrevet 22. juni 2009 Han er 4 år, 5 om ca 4 mnd. Og han elsker å gjøre ting selv. F.eks smøre på brødskiva si, fylle på melk i glasset sitt, skreller gulerøtter, hjelpe til med oppvasken osv. Bare sånne småting som er lette for han. Og han er så flink. Når han er sulten om kvelden, så spør han ikke meg lenger om å mekke han en brødskive eller knekkebrød. Han går selv inn på kjøkkenet og fikser det selv. Jeg følger alltid med, men får ikke lov til å gjøre noe. Han vil klare det slv. Og de dagene vi skal ha gulerøtter til middag, så får han lov til å skrelle dem selv. Vi har en ganske grei skreller, som er lett å bruke. Og han rydder alltid opp etter seg, og er veldig ivrig på å hjelpe til med oppvasken. Da får han lov til å stå og skylle. Han liker også å hjelpe til med klesvaskingen. Putte skitentøy i vaskemaskinen og helle på såpe og skru på maskinen. Så jeg har en veldig flink mann i huset, he he. Måtte bare skryte litt av han.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2009 #2 Skrevet 22. juni 2009 He he, ble glad av å lese dette innlegget her! Skjønner godt at du er stolt :-))
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2009 #4 Skrevet 22. juni 2009 Takk begge to Jeg er kjempe stolt av han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå