Gå til innhold

Baby på litt over en uke i bil...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal være med ei venninne på "Harry-tur" på torsdag... da vil vesla mi være 1 uke og 2 dager... Turen vil ta ca 1 time og 15 min. Bør vi få til et stopp eller kan man kjøre hele veien i et så lenge hu sover og er rolig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det går bra å kjøre såpass i ett uten pause.

Skrevet

Går bra med så lang tur, bare stopp hvis hun blir sulten eller utilpass.

Skrevet

Vi har 1,5 time hjem fra sykehuset som vi må ta med en 3 dager gammel baby, må man så må man ;-) Sover hun så kjør på, våkner hun så ta en pause.

Skrevet

Takk for svar... :D Vi skal ikke på harrytur eeeegentlig, assa.. Jeg skal fikse bilen (sparer 10.000 kr i Sverige...!!) også må vi jo vente litt og da er det jo ikke lang vei til shåpping oooog champagne....! LOL

Skrevet

De sover jo så godt i bil når de er så små. Ville også trodd alt er bare bra så lenge hun er rolig.

God tur!

Gjest Nydelige Christina&Nathalie
Skrevet

Det vil gå bra så lenger barnet sover og er fornøyd.

Da eldstedatteren vår var 14 dager så kjørte vi 1.5-2timer til svigers, men vi tok en ferje da så hadde henne ut av bilen da. Alt gikk fint.

Jeg var veldig nervøs husker jeg, hadde jo hørt at nyfødte skulle sitte max 10min om gangen i bil, og som førstegangs så fulgte jeg regler etter boken og vel så det hehe ! Men det er jo vanskelig..tenk på de som har lang vei hjem fra sykehuset foreks;)

Skrevet

vanskelig å si du må nesen se an babyen :) er den som besemmer:) men vi kjørte til gøteborg når vår var 2.5 uke for å besøke farmor og farfar gikk hel fint med 2-3 spisestopp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...