Anonym bruker Skrevet 22. juni 2009 #1 Skrevet 22. juni 2009 Det er jeg som gikk fra bf. Jeg har følelser for han enda, men pga forhistorie og hvordan han har behandlet meg vet jeg at det er umulig å forandre seg så mye som han hadde måttet for at det skulle ha fungert. Manipulerende, kontrollerende og diverse. Han har fått seg dame som har flyttet inn og jeg er så sjalu at jeg vet ikke mine arme råd! Jeg får helt vondt i magen av tanken på at de deler hjem og seng og hverdag. Jeg klarer ikke tanken på å måtte forholde meg til den nye dama, henting og levering. Jeg har gitt klar beskjed om at jeg går ikke inn i huset dems og jeg henter/leverer barnet kun til bf. Jeg er helt på gråten flere ganger om dagen pga dette. Vurderer seriøst å få meg profesjonell hjelp. Er det noen som har gjennomgått lignende og kan si at det går over?? Eller bare noen som kan si at det blir bra etterhvert?
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2009 #2 Skrevet 22. juni 2009 Ville du hatt tilbake deres hverdag sammen? Det tenker jeg nok du ikke ville, og det er det du må fokusere på. Ikke hvordan det KUNNE vært, men hvordan det var og ville blitt om det var dere to. Jeg vet hvordan det er å være så glad i noen en ikke kan eller klarer leve sammen med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå