Gå til innhold

Sånt strikkbelte/midjebelte til å ha under puppene, til store topper...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere skjønner hva jeg mener?

Passer det når jeg har ganske stor mage? IKKE gravidmage, bare flesk... prøvde det på i dag og synes egentlig ikke det så så ille ut, men hadde ingen å konsultere med, så var litt i tvil.

Er dette noe dere forbinder med slanke, eller kan vi med en god dose mage også bruke slike? Ja altså, i den mening at det ser ok ut...

:-) :-) :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det synes jeg:) Har selv ganske stor mage(uten baby) og synes det er greit å kunne framheve det smaleste partiet.

Skrevet

jeg synes ikke det ser feil ut hverfall :)

Skrevet

Trenger jo ikke ha på seg uformelig søplesekk selv om man er litt stor, da ser man jo bare enda større ut:)

Skrevet

Jeg synes det ser helt utrolig teit ut, uansett om man er stor eller liten.

Sorry! Dessuten var det in for snart to år siden og slett ikke nå. (Det så teit ut for to år siden også)

Skrevet

Takk :-)! Da skal jeg jammen meg prøve dette i morgen :-D!

Skrevet

Loyloy - dette er da fremdeles "in", er det ikke? Her i Trondheim hvor jeg bor går iallfall veeeeldig mange med det ennå. Senest ekspeditøren i klesbutikken idag :-)!

Skrevet

Her i københavn har det vært ut i hvertfall et halvår.

Så da regner jeg veædg sterkt med at det er på vei ut hjemme i Norge også.

Men ut eller inn... belte under puppene er ikke pent!

Skrevet

Ok. Godt smaken er som baken :-)!

Skrevet

Loyloy, nå var ikke spørsmålet her om det er inn eller ut da. Ei heller om du synes det er pent. Spørsmålet var om man kunne bruke det selv om man hadde litt mage eller om man måtte være slank for at det skal være ok.

Skrevet

Og mitt svar er at nei det kan man ikke uansett om man er tynn eller tykk, for det er stygt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...