Anonym bruker Skrevet 22. juni 2009 #1 Skrevet 22. juni 2009 På høyre siden, står det suggestions. Under der er det bilder av folk som som ble foreslått som du kan adde til vennelista di. Hvem er det som foreslår det? Som sagt...jeg har veldig lite peiling.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2009 #2 Skrevet 22. juni 2009 Det er venner av venner som facebook foreslår automatisk.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2009 #3 Skrevet 22. juni 2009 Ingen som foreslår, men facebooks datasystem har sammenlignet hvor mange felles venner du har med vedkommende og derfor kan det være en sannsynlighet for at dere kjenner hverandre. Da foreslår facebook automatisk den personen som venn. Mange ganger kommer det folk som jeg ikke vet hvem er, mens andre ganger har det kommet kjentfolk
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2009 #4 Skrevet 22. juni 2009 Ok...dette høres veldig fjortis ut...men det er fordi jeg er veldig sjenert. Under suggestions er det nemlig et bilde av en type som jeg har veldig godt øye til. Jeg kjenner han nesten ikke i det hele tatt, og har så sinnsykt lyst til å adde han. Men jeg tør ikke, for er så redd for at han vil avslå...heh. ja, jeg høres veldig barnslig ut...jeg vet. Men kan ikke forklare det på en annen måte. Uff...hehe.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2009 #5 Skrevet 22. juni 2009 Uff....nå føler jeg meg skikkelig dum, he he. HI
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2009 #6 Skrevet 22. juni 2009 Livet består av å bli avvist noen ganger. Prøv å legge han til. Hvis han avslår deg, så slipper du å spekulere mer i det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå