LilleTrille med en tulle Skrevet 22. juni 2009 #1 Skrevet 22. juni 2009 Vi skal få en ny vogn av svigers, og de ringte butikken i Sverige nå. Der fikk de beskjed om at Emmaljunga kommer med 2010 modellene om ca 2 mnd+. "Skulle vi ikke heller låne en vogn så lenge, også kjøpe den?" Det vil ikke jeg, men sambo vil helst gjøre det sånn. Men da er jo ungen ca 2 mnd når vi får Emmaljunga Duo Edgen vår, da blir det ikke mye bagtid i den vognen akkurat! Så hvor dumt/smart er det å ikke vente? Er det store forskjeller på årsmodellene? Tror liksom ikke det jeg da.... Emmaljunga har jo vært i 100 år, og på de siste 5 årene tviler jeg på at Duo Edge er endret svært mye. Prøvde å søke på nettet men fant ikke noe konkret.... Kanskje noen her som vet =)???
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 22. juni 2009 #2 Skrevet 22. juni 2009 det er ikke store forskjellene på vognene.. har en emmaljunga 2007 mod, og det er minimalt med forskjell fra da til nå.. det meste som blir byttet ut er fargene.. søk og let litt på finn.no så kanskje du vil inntrykk av egentlig hvor lite som skiller årsmodellene år for år.. Jeg hadde ikke villet vente i 2 mnd.. Som du sier så blir det veldig lite bagtid.. Og så er det noe spesielt med egen vogn..
Snuttemor Skrevet 23. juni 2009 #3 Skrevet 23. juni 2009 Tror ikke det er så mye forskjell fra år til år bortsett fra farger og mønstre. Jeg planlegger å bruke min sorte Simo 2001 modell når jeg nedkommer i oktober og den er like fin den dag i dag, selv etter bruk på 2 barn tidligere. Ikke er det store forskjeller i design eller funksjonalitet heller ift modellen som finnes i dag. Var jeg deg ville jeg kjøpt vogn nå.....det er liksom noe med egen vogn fra dag 1 når man er ute å triller. Med mindre du på død og liv må ha 2001 fargekolleksjonen da......
Gumman :-) Skrevet 23. juni 2009 #4 Skrevet 23. juni 2009 Jeg var innom en butikk her en dag for å hente brosjyrer og se litt. Jeg fikk med brosjyrer for emmaljunga, da jeg heller mot egde jeg også. Damen i butikken sa det snart kom nye farger, men forøvrig var det ingen forskjell. Hadde jeg vært deg, hadde jeg fått vognen i hus nå!
Kjærlighet <3 Skrevet 23. juni 2009 #5 Skrevet 23. juni 2009 Jeg var i forrige uke og snakket med de som selger emmaljunga her i byen nettopp pga dette. Og de sa at det ikke er noe teknisk som er forandret på de nye modellene som kommer over sommeren. Det eneste er fargene :-) Så det spiller ingen rolle hvilken modell du kjøper :-) den eneste modellen til emmaljunga det var andre foandringer på enn fargene var emmaljunga scooter. Spurte ikke hva som var forandret for det var ikke aktuelt for oss. (de i butikken hadde akkurat vært på messe der de nye modellene ble presentert :-)
LilleTrille med en tulle Skrevet 23. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 23. juni 2009 Ja da blir det vogn nå=) Visste jeg hadde rett. Sambo skal alltid være så påståelig=P Snakket med svigers i går, det er visst litt vanskelig å få akkurat de fargene man vil ha nå da pga de nye. Ingen flere som taes inn på bestilling, så krysser fingrene for at det finnes i nærheten=) Heldigvis bor vi sentralt, kort vei til Sverige og Oslo. Mange butikker å lete i=P
*stine j-g-j *har født* Skrevet 23. juni 2009 #7 Skrevet 23. juni 2009 Hei, var faktisk på Kattis babyshop i Strømstad i går og så de nye 2010-fargene til Emmaljunga på et ark (samt fargeprøver). Det jeg kunne registrere som forskjellig var at det var et par nye fargevalg, blant annet en slags rutete greie (som ser ut som pink check bare at den var grå isteden for rosa). Denne hadde liksom "glitter" i stoffet - ikke så veldig fin spør du meg. En annen farge som kommer er en slags aubergine - heller ikke noe favoritt her i huset. Vi endte opp med vanlig marineblå duo edge bag med classic understell (2009-modell). Dessuten så fortalte hun at City Crossene kommer i mer knalle farger. Marineblå og sort Edge (i tillegg til mange andre farger) vil bestå akkurat lik som 2009-modellen. Håper dette var til hjelp - jeg lurte også veldig på om jeg skulle vente (har termin i september), men er glad for at jeg kjøpte vogn nå. Bare en lite tilleggsopplysning: Emmaljunga har julistengt så det er vanskelig å få bestilt vogner derfra i sommer. Kattis babyshop har forresten super-service Lykke til
LilleTrille med en tulle Skrevet 23. juni 2009 Forfatter #8 Skrevet 23. juni 2009 Takk for svar=) Kjempe fint å få flere erfaringer. Vi har nå fått reservert en vogn i Sandvika i fargen Copper og med riktig understell. Så da blir det vogn på oss også<3 Henter i helgen og gleder oss masse. Emmaljunga virker så bra!
*stine j-g-j *har født* Skrevet 23. juni 2009 #9 Skrevet 23. juni 2009 Har hatt et par Emmaljungavogner fra før - superfornøyd:) Er ikke uten grunn at jeg velger det igjen! Er dessuten så lei av disse knøttsmå bagene som babyen vokser ut av før den er 4 mnd. Jeg avhengig av pose utover vinteren. Deilig med romslig bag:) Ser på den nye vogna her den står i stua - gleder meg ENORMT til å ta den utenfor huset med familiens nyeste medlem i )))
LilleTrille med en tulle Skrevet 24. juni 2009 Forfatter #10 Skrevet 24. juni 2009 Det ble pink check på babyshop istedet=) Vi likte ikke copper så godt i real-life. Elsker pink check<3 Men det var sånt fint 10% tilbud der, så vognen kostet oss rundt 7200 kr i Norge. Det var digg!
*stine j-g-j *har født* Skrevet 24. juni 2009 #11 Skrevet 24. juni 2009 Den er kjempefin - stod mellom den og marineblå her i huset også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå