Gå til innhold

Endelig nok overskudd til trening igjen-flere?


Rampongi

Anbefalte innlegg

Må bare meddele av jeg etter 6 mnd på sofaen endelig har overskudd til å trene igjen.Måtte gi meg tidlig i svangeskapet da jeg omtrent sovna på ergometersykkeln ;) Hadde null overskudd og mer enn nok med å bli vant med å være gravid.

Nå er treningskort på elixia innkjøpt og første halvtime på tredemølla gikk bra. Kjente noen kynnere når jeg gikk litt fort, men tok det roligere og da gikk det fint. Hurra som jeg gleder meg til å kommer litt i form igjen.

Noen andre som har begynt sent, med godt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bra å høre at noen har kommen seg opp av sofaen:)

For min del så har jeg vært i kjæmpeform fram til no,

er i uke 30 og har følt meg som en potetsekk de siste ukene.

Puster og peser og blir sliten og svimmel for ingenting.

Kjenner det begynner å bli tungt allerede,

håper det kanskje gir seg litt snart -håper-=)

Du får ha lykke til med treningen og resten av svangerskapet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaaaaaaa....jeg også.Endelig tilbake med litt trening og det er deilig.

Veldig godt å se at jeg ikke har væart den eneste som i utg.punktet trente.....og ikke har orket...men har startet igjen nå.

Da var jeg iallefall ikke den eneste.Jippi....deilig med trening igjen.

Lykke til til deg også.

Du også Nordland,kanskje gå en tur sånn nå og da om du ikke har problemer...pustingen og pesingen gir seg nok etterhvert da kanskje..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke lav blodprosent eller noe da Nordland?

så kjedelig å få den litt dårligere tilstanden nå, men det gir seg sikkert :)

 

Jeg er blitt det de kaller blodfattig nå og prøver å ta jern, men blir jo mer sliten av det.. kvalm og greier, så jeg må visst bytte sort.

 

icls: ja ikke sant, kjempestas å ha begynt på igjen. Jeg har fått et par timer med PT og hun er bokser, så opplegget blir ikke noe frøkentur iallefall :) hurra!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt jern hele tiden jeg...fikk beskjed av legen ganske tidlig i sv.skapet.Jeg føler den hjelper..

 

Jaaa,det er deilig med trening...selv om jeg blir fortere sliten nå enn før,men det føles iallfall godt å starte litt igjen...ikke så mye som før,men noe iallefall.

Wow PT hos tidligere bokse ja...da kan jeg tenke meg du får kjørt deg.Så heldig du er der....da bør iallefall få et fint sv.skap videre og en ok fødsel og lettere å komme tilbake etterpå.

 

Jeg trener mest sånn for meg selv akkurat nå...har hatt et par timer med spinning,elsker det...gir meg energi....deilig.

Ellers trener jeg litt med apparater,vekter og sånt.

 

Lykke til....hurra for oss...hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAAAA, det er så deilig å ha overskudd igjen. Har trena stram opp som gruppe time fra ca uke 16- uke 22. Da fikk jeg sproblemer med bekkenet og det ble "bare" gåturer i skogen, men nå har jeg kommet igang med et program på vektene og matte/ ball....er sååå deilig når jeg har vært og trena, og merker stor forskjelle på bekkenet nå også...herlig:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg å fikk beskjed om å ta jern, men sorten jeg prøvde ble jeg dårlig av, kvalm og greier. Det er brusetablett, mulig jeg prøver meg på en halv istedert, men i dag reiser jeg på storbyweekend til svigers i milano og der vil jeg ikke være kvalm, så jeg spiser leverpostei å sånt nå :) får sjekke ut en ny sort når jeg kommer hjem igjen.

Boksedama mi er knallbra ja, hun skal sette opp nytt program når jeg kommer tilbak etter fødselen. Det kan jeg vel saktens trenge.

 

Ønskenurk, jeg også ligger på matte og har ball under bena og trekker opp kroppen.. kjempetungt og det tror jeg jammen virka bra. Lurer på å kjøpe meg en ball som jeg kan sitte på hjemme. Tenk deg en halvtime forran tv med et artig program og samtidig balansere kroppen oppå ballen.. det må da vel fungere på en og annen muskel..

 

velvel, det er godt vi trener igjen, så blir vi så innmari flinke til å føde og får igjen både formen og kanskje figuren lettere etterpå :)

 

Hurra for oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...