Gå til innhold

Greit at den barnehageansatte onanerer på jobben?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel ikke verre enn på andre arbeidsplasser??.:Ekkelt uansett..Så sett bort fra at ungene ikke ser henne, hun IKKE tenker på barna hun passer så ser jeg ikke noe galt i det..ANtar hun også vasker seg godt etterpå..Er vel få arbeidsplaser man har letter tilgjengelighet til å sterilisere fingre/hendere etter en slik kosestund som i barnehagen...

Ekkelt uansett arbeidsplass synes nå jeg....

Skrevet

Hva er problemet med det? Man trenger jo ikke gjøre det så noen legger merke til det.

Skrevet

syns det er rart man kan bli kåt når man er i barbehagen i hele tatt. hva er det å bli kåt av liksom?

man kan vel vente til arbeidsdagen er ferdig???

det er vel ikke noe man MÅ gjøre???

Skrevet

Enig med deg der.

Hvem er det som blir kåte at masse unger som løper rundt og leker og hyler og skriker? Bare en pervo, spør du meg.

Skrevet

verre om ei dame i ferskvaredisken gjør det,- og er litt slapp med håndvsk etterpå...:o)

Skrevet

Ikke alle har det like godt med seg selv........

Skrevet

Dama burde få sparken, det ville garantert en mann ha fått!!!!!!!!!!!

Skrevet

Men tror dere virkelig hun gjorde dette på puterommet omgitt av barn?

Skrevet

Nei, men hun gjorde det et sted der det er barn.

Skrevet

Hadde en mann gjort det, hadde dere kalt han pedofil med engang.

Skrevet

Nå som jeg er gravid er jeg kåt støtt og stadig, hele tiden, døgnet rundt. Kan gå i butikken og handle og plutselig bli sprengkåt. Jeg kunne funnet på å gå på do på jobben og onanert bare for å få det ut av systemet, enten jeg jobbet i barnehage eller på kontor. Har INGENTING med å gjøre at jeg tenner på barna jeg jobber med!! Jeg blir kåt uavhengig av hvor jeg er eller hvem jeg er sammen med.

Skrevet

Tror du ikke de har toaletter eller pauserom? Det er barn hjemme hos meg også, betyr det at jeg aldri kan onanere?

Skrevet

Må signere denne, vi er vel alle pedofile da. Vi har sex i huset vårt, hender vi har det selv om barna har overnatting :/ :P

Skrevet

hva pokker er det som feiler folk? onanere i barnehage?! kvalmt... klarer de ikke å styre seg de timene de er på jobb,så ja,da er det noe feil.

Skrevet

Ja, for man står jo så klart å tenker på ungene når man onanerer? Herre min hatt da... Som skrevet over her - man har jo unger hjemme også..

Skrevet

Det heter vel strengt tatt hormoner i hennes tilfelle.

Nå var det flere i den tråden som ikke klarte å styre seg. Vil faktisk påstå at INGEN klarte å styre seg.

De som onanerte i nærheten av svigers må være kåte på svigers da. Alle som onanerte påmerkelige plasser må nødvendigvis være noe sykt galt med.

Det er klart det kan være litt ekkelt å tenke på, når det kommer til barna våre liker vi vel helst å tenke på at alle mennesker rundt dem aldri gjør noe seksuelt. Men nå kan man ikke alltid styre det når man er gravid.

Og det er vel, helt ærlig, det at hun var kåt i det hele tatt som provoserer deg? For annet enn det så går jeg ut ifra at hun fjernet seg fra barna, låste døren og gjorde seg ferdig med det hun skulle innenfor ett privat og lukket rom.

Hun har, som de fleste andre av oss, en lunchpause. Så du mener kanskje du skal få styre hva hun bruker den til?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...