Anonym bruker Skrevet 22. juni 2009 #1 Skrevet 22. juni 2009 Jeg var ute på lørdag kveld og jeg var med en venninne og vi drakk litt hvivin, tok turen til en nattklubb og der ble vi på spandert drinker og like etter jeg drakk drinken ble jeg veldig uvel min venninne merket det, jeg ble helt fjern etter 15 min og besvimte, da kom ambulansen og hentet meg og jeg ble sendt hjem etter legevakten med min venninne og hun forklarte dem hva som hadde skjedd, de sa at pupillene mine var svært små tok en blodprøve og det var det.. Jeg husker ingenting av hva som skjedde på legevakten og jeg sov hele neste hele dag og følte meg helt elendig, jeg har tenkt mye på dette og synes dette var såå ekstremt ubehagelig og det plager meg veldig mye:(
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2009 #2 Skrevet 22. juni 2009 Det kan høres ut som du ble dopa ja. Men er du dopa, så utvider pupillene seg, ikke krympe.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2009 #3 Skrevet 22. juni 2009 betyr det at det kan være noe galt med meg? feks sykdom eller noe? blir ganske bekymret:(
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2009 #5 Skrevet 22. juni 2009 Det kommer an på dopet. Sentralstimulerende dop gir ofte store pupiller, mens sentraldempende kan ofte gi små pupiller. Siden du besvimte og ble trøtt hele neste dag, var nok sentraldempende dop du fikk ideg, f.eks rohypnol. Da kan pupillene bli små.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2009 #6 Skrevet 22. juni 2009 jeg var ekstremt trøtt og følte meg rar i hele igår. ikke som når man er bakfull, men nesten som etter man har tatt valium:( Helt forferdelig skjønner ikke hvorfor noen vil g jøre noe sånnt!
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2009 #7 Skrevet 22. juni 2009 Da er det kanskje som hun anonyme over her sa. At du er blitt dopa med rohypnol. Rohypnol er voldtektsdop. Og er en veldig sterk beroligende middel, som inneholder et narkotisk stoff. Grunnen til at det blir kalt for voldtektsdop, er fordi du husker ingenting dagen etter.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2009 #8 Skrevet 22. juni 2009 takk for svar, jeg vet ikke helt hva jeg kan gjøre nå men dette plager meg veldig
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2009 #9 Skrevet 22. juni 2009 Huff, så ekkelt. Høres ut som du har blitt neddopet, ja. :/
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2009 #10 Skrevet 22. juni 2009 hvis de tok en blodprøve på legevakten burde ikke de da kunne svare på om det var spor etter noe annet i blodet enn alkohol??
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2009 #11 Skrevet 22. juni 2009 det lurer jeg også på. det tok en sånn stikk blodprøve på fingeren, men min venninne sa vi ikke fikk vite noe om det var narkotika i blodet eller jeg vet egentlig ikke hvorfor de tok det prøvet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå