PopUp Skrevet 22. juni 2009 #1 Skrevet 22. juni 2009 Var på Kypros for noen uker siden og det frister ikke til gjentakelse må jeg si, utrolig dyrt å leve der... Men hva med Mallorca??
Nusseline♀♀♂ Skrevet 22. juni 2009 #3 Skrevet 22. juni 2009 Vi var også på Kypros for noen uker siden og her frister det helt klart til gjentagelse! Klart det ikke akkurat er billig, men det er ikke alle som kan skilte med 340 soldager i året da. Det er jo ikke akkurat flere ganger i året man reiser dit. Men skal du ha det billig må du vel reise til Bulgaria da kanskje. Mallorca vet jeg ikke selvom jeg har vært der, husker ikke helt..
PopUp Skrevet 22. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 22. juni 2009 Når jeg drar til "syden" er det for sol og varme, handling og å kose seg med middag ute på kvelden. Og når det er såpass dyrt, er det ikke like moro lenger ;o) Bra klima, selvsagt, men "bare" et typisk "syden-sted" for meg.
Lillesnuppis Skrevet 22. juni 2009 #5 Skrevet 22. juni 2009 Jeg har vært 2 ganger på Kypros på samme året. Bare 3 ukers mellomrom. Da vi var der første gangen i mai så var det kjempe billig. Så kom vi dit i midten av juni å da var det dyrt. Jeg sa dette til guiden at jeg ikke kunne skjønne hvordan det hadde blitt så syrt på så kort tid. Å da fortalte hun at dem setter opp prisene på alt så hovedsesongen starter. Da vi var på Mallorca så syns jeg det var dyrt og syns det alltid har vært dyrt der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå