Anonym bruker Skrevet 22. juni 2009 #1 Skrevet 22. juni 2009 Nå gikk vi ut sammen for første gang for 1 måned siden,siden den gang har vi vært med hverandre så å si hver eneste dag ! Vi fniser og ler,og har det helt fantastisk sammen.. masse kosing,og ingenting tilsier at ikke det skal bli oss etterhvert... Vi oppfører oss som om vi er sammen,og begge har hilst på familiene til hverandre. Men...... jeg lurer jo sef. på hvordan vi egentlig står,er jo litt greit og få tatt det opp... og på en måte få ting bekreftet. Men er ikke det litt tidlig og ta det opp etter 1 måned ???? Har ventet litt på at han skal ta det opp,men han har ikke gjort det... Så vurderer og gjøre det,men tenkte jeg skulle spørre her,hva andre syns ?? har liksom ikke lyst og være veldig frempå og skremme han vekk...
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2009 #2 Skrevet 22. juni 2009 LUKSUS PROBLEM !!!!!!!!!!!!!!!!! ja jeg syns personlig at det er for tidlig og bli sammen etter 1 måned !!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2009 #3 Skrevet 22. juni 2009 Ro deg ned, sister. Viss dere bare har kjent hverandre en måned har dere massevis av tid på å bli sammen enda. Det kan gå kjapt, men ikke stress så lenge dere har det bra sånn som dere har det! Og hvorfor spør du om dette her på barnimagen? har du tenkt å foreslå at dere lager barn sammen? etter en måned??
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2009 #4 Skrevet 22. juni 2009 æ ville tatt det opp om du lure. den bæste måta og få vite,er jo og spørre. lykke te
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå