Gå til innhold

JAAAAAAA!!!!!!!! DETTE GÅR RETTE VEIEN!!!!! HCG VAR 1028 I DAG:) :) :) :)


Maddemor-1 gutt+1 jente:)

Anbefalte innlegg

Da tror jeg at jeg offisielt tør å rote meg inn på 1. tri igjen og glede meg over svangerskapet! Jeg mistet i exu i april i år og måtte derfor melde meg ut av desember 2009-klubben. Fikkbeskjed om å vente til over høsten med prøving igjen (med pergo og sånn) men jaggu har vi klart det utrolige uten hjelp: JEG ER GRAAAAAVIIIIIIIID!!!!!!!!! Er så gla så gla så glad! Målte hcg onsdag i forrige uke og var da 5+2 og da var hcg 133. I dag 6+0 er den altså 1028 og gyn var kjempefornøyd og ønsker meg all mulig lykke til:) Skal tilbake til han om 2 uker for ny UL, for det var ikke mulig å se noe i dag, men dette ser ikke ut som en ny exu så langt i alle fall:) hi hi hi hi! Jeg er sååååååå glaaaaaaaad:)

Jeg er helt svett av all nervøsiteten i dag jeg altså! YYYYIIIIIHAAAAAA!!!!!!!!!!!

 

Da blir min termin 23. februar 2010.

Stoooooor klem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde xu i februar (skulle ha sept09)og nå skal jeg ha i 3. februar 2010:) Hurra for oss:) Var på tidlig ultralyd i dag og den lå riktig nå og hjerte banka så fantasisk:) Jeg er såå gla på dine vegne også:):)

 

Stoor klem:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff, sa litt feil: onsdag i forrige uke var jeg 4+2 og i dag 5+0. Da er jo hcg kjempebra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse Maddemor! Dette er jo en kjempebra hcg-stigning:)

 

Nyt graviditeten og lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk! er så glad så glad:)))))))

Gratulerer til dere også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...