vesletrollet Skrevet 22. juni 2009 #1 Skrevet 22. juni 2009 Ei venninne av samboeren min har litt problemer for tida, vi mistenker et eller annet narkotisk stoff, men veit ingenting.... Noen som kan være behjelpelige med symptomer på heroin? Både psykiske og fysiske tegn........ Hadde satt stor pris på hjelp!
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 22. juni 2009 #2 Skrevet 22. juni 2009 Hvorfor akkurat heroin?Det er et ganske tungt stoff å gå på.Forestiller meg at det da er andre lettere stoffer inni bildet før heroinen.. Men hvilke symptomer har hun da?
Gjest Skrevet 22. juni 2009 #3 Skrevet 22. juni 2009 Det var deg jeg også tenkte. Har man kommet over på heroin er det ofte så ille at det ikke går an å være i tvil for de som bor sammen med vedkommende lengre.
vesletrollet Skrevet 22. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 22. juni 2009 blåmerker som kan ligne på merker etter sprøyter (på innsiden av armer og lår) store "utflytende" pupiller lånt ca 150 kroner siste året (som vi veit om etter å ha prata med kun noen få av vennene hennes) som er borte, dvs. ikke brukt på noe spesielt hun har lagd seg en fantasiverden, der hun inbiller seg at hun har en kjæreste og masse annet omkring det lyver til venner og familie voldsomme humørsvingninger til tider magesmerter og oppkast
vesletrollet Skrevet 22. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 22. juni 2009 pluss forvirring om tid osv forstyrra søvn, dvs ei tid kan hun sove bestandig, og så plutselig ikke sove på flere dager ev venn av samboeren min de deler leilighet med henne, men ede er ikke et par, han sier de kan sitte på kjøkkenet og prate før han f.eks drar på jobb og hun er sur, forvirra, sint etc, og så kan hun ringe kun noen minutter etter han har dratt og være strålende blid.......
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 22. juni 2009 #6 Skrevet 22. juni 2009 Amfetamin?Da kan de gå i psykoser(fantasikjæreste),bruker mye penger.(Går utifra at det er snakk om 150 tusen?).Det kan også stemme med pupillene,for da blir de store.Med heroin blir de vel pittesmå.De lyver masse og kan ødelegge både forhold til familie og venner.Humørsvingninger kan stemme også.Magesmerter og oppkast kan være et annet tegn,når man går på amfetamin spiser man lite og ingenting.Hvordan er fysikken hennes da?Tynnere,mer uthult? Men dette betyr ikke at hun driver med det,men det kan forklares.
vesletrollet Skrevet 22. juni 2009 Forfatter #8 Skrevet 22. juni 2009 hun ser mye mer sliten ut nå enn før, "ustelt" på en måte amfetamin har jeg faktisk ikke tenkt på, fikk beskjed om å lete opp litt info av samboeren og da ble heroin nevnt ang fantasiverden så har hun fortalt både venner og familie at hun og han som hun deler leilighet med er et par, hun har til og med løyet på seg at de skulle ha et barn som hun mistet.....
vesletrollet Skrevet 22. juni 2009 Forfatter #9 Skrevet 22. juni 2009 150 000 som vi veit om at hun har lånt så langt, etter å ha prata med kun noen få av vennene hennes, pluss at hun tjener ganske bra, men aldri har penger til mat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå