BabyBlue Skrevet 22. juni 2009 #1 Skrevet 22. juni 2009 Når bør jeg pumpe meg, er så redd jeg ikke skal ha melk om han foreksempel våkner. Hvordan gjør dere dette? Har masse melk, så har lyst å pumpe så jeg har liggende i fryseren.
Gjest Skrevet 22. juni 2009 #2 Skrevet 22. juni 2009 Jeg hadde mest melk tidlig på dagen, så jeg pumpet mest da. Men etter hvert som gutten min bare ville ha et bryst kunne jeg godt pumpe ut av det andre samtidig som jeg ammet (funket bare til han ble 4-5 mnd, da ble han for nysgjerrig til at det gikk). Ellers er det jo ikke værre enn å gi av det man har pumpet ut hvis barnet fremdeles er sultent etter puppen da :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå