Gå til innhold

Nå er vi igang med prøvingen igjen:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen.

Nå er jeg tilbake her. Klar for å prøve på nytt:)

Har vært et langt halvt år.. Mye fustrasjon og mange tårer. Aborterte i januar.. Var da 11+4, men det hadde sluttet å utvikle seg etter 7-8 uker. Blødde i ca en uke, og hadde 2 uker opphold. Trodde da at jeg fikk mensen, men nei.. Blødde i 7 (!) uker! Fikk vite at jeg hadde hatt enda en abort. Visste ikke at jeg hadde blitt gravid igjen med en gang. Har vært mye styr etter det, men for en uke siden var jeg på sjekk igjen. Endelig ferdig med alt. Kjempeglad :)

Håper nå på å bli gravid igjen før jeg skulle hatt termin, 11. august. Hadde vært helt fantastisk å gå rundt med baby i magen igjen.

Alle gode ting er 3 sier de. Har forresten IKM i morgen! Spent.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Snupien og velkommen tilbake! Jeg mistet også i januar da jeg var 11+2, fortsatt ikke gravid, men håper sol og sommer hjelper oss og ferie.

Lykke til med IKM, håper du har hellet med deg! Klem

Skrevet

Uffda, det var litt av en tørn:/ Håper vkelig det går fint for dere denne gangen, eller så fort som mulig:)

Skrevet

Takk for hyggelige tilbake meldinger dere :)

Skulle hatt mensen den 23. Fremdeles ingenting... Er ganske amper i dag, så jeg tror nok "tante rød" er rett rundt hjørnet. Dessverre. Men har ikke gitt opp håpet ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...