frujan Skrevet 22. juni 2009 #1 Skrevet 22. juni 2009 Hei:) Lurer på om det er noen her som har prøvd akupunktur mot kynnere, å om det hjalp.. Jeg er nå 27 uker på vei å har sterke kynnere å veldig nedpress, dette likte jordmor dårlig så jeg ska til fødepol for undersøkelser onsdag, men jordmor ringte meg idag å sa at hun kunne sette nåler på meg for å prøve å dempe kynnere. Babyen har hele tiden ligger med hodet langt neddi bekkenet, å jeg har mye smerter i bekkenet. Det er selfølgelig med på å trigge kynnere. Noen med erfaring??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå