Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:)

 

Lurer på om det er noen her som har prøvd akupunktur mot kynnere,

å om det hjalp..

Jeg er nå 27 uker på vei å har sterke kynnere å veldig nedpress,

dette likte jordmor dårlig så jeg ska til fødepol for undersøkelser onsdag, men jordmor ringte meg idag å sa at hun kunne sette nåler på

meg for å prøve å dempe kynnere.

Babyen har hele tiden ligger med hodet langt neddi bekkenet, å jeg har mye smerter i bekkenet.

Det er selfølgelig med på å trigge kynnere.

Noen med erfaring??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...