Gå til innhold

Hvor er din beste syden ferieopplevelse med små barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så lyst til å bestille tur til meg, samboer og vesla på 2 år til høsten. Vil gjerne ha anbefalinger. Både sted og hotell :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Viva Blue,Alcudia uten tvil:-) (Star Tour) Kjempefint område med eget barnebasseng. Og veldig bra service og veldig god mat på hotellet sin restaurant! Par minutter gange til den hærlige sandstranda!

Skrevet

wow! Der så det lekkert ut! Og det er jo ikke langt til Mallorca heller.. :) Takk for tipset!

Skrevet

Anbefales!:-) Skal absolutt tilbake dit!!

Skrevet

Side Village i Tyrkia med Ving :-)

Skrevet

Naussica Beach, figh tree bay på Kypros... helt fantastisk...en uke i paradis..for både store og små..!

Skrevet

Mallorca - Alcudia er et flott feriested for familier med små barn..

Vi har vært der nå 5 år på rad og storkoser oss:-)

Har bodd på Apollo club Sofia flere ganger, der er det veldig fint.

Ciudad Blanca er også et meget flott hotell, all inclusive, men der er alt opptatt i år..

Vi reiser 22. august, skal være to uker på Orquidea Playa (Star Tour)

Skrevet

Agii Apostoli på Kreta. Husker ikke hva hotellet het.. Men det er stille, rolig og barnevennlig. Ingen puber, men noen resturanter. En fantastisk langgrunn strand. 10 minutter med taxi til Chania, der får man alt av shopping og mat.

Har lurt på om vi skal reise til høsten, og fikk anbefalt å dra til Platanias av en dame som bor på Kreta, var visst veldig barnevennlig der.

Skrevet

Jeg hadde ikke småbarn selv, men reiste med andre som hadde små barn. Eneste jeg tenkte var at, hvis jeg får barn en dag, så skal dette være den første plassen jeg reiser med barn. Ja, kanskje jeg bare reiser hit med barna ;)))

Caldera Beach i Hellas. Alt var jo helt nytt når vi var der, men det er sikkert flott der enda, hehe ;)))

http://www.startour.no/feriereiser/hellas/kreta/gerani/blue-village-caldera-beach/?season=sommer-2009

Skrevet

Vi var en uke på Anfi Del Mar på Gran Canaria - det var en drømmeferie!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...