Lille nuffe Skrevet 22. juni 2009 #1 Skrevet 22. juni 2009 Har så lyst til å bestille tur til meg, samboer og vesla på 2 år til høsten. Vil gjerne ha anbefalinger. Både sted og hotell
Thunderstruck Skrevet 22. juni 2009 #2 Skrevet 22. juni 2009 Viva Blue,Alcudia uten tvil:-) (Star Tour) Kjempefint område med eget barnebasseng. Og veldig bra service og veldig god mat på hotellet sin restaurant! Par minutter gange til den hærlige sandstranda!
Lille nuffe Skrevet 22. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. juni 2009 wow! Der så det lekkert ut! Og det er jo ikke langt til Mallorca heller.. Takk for tipset!
Thunderstruck Skrevet 22. juni 2009 #4 Skrevet 22. juni 2009 Anbefales!:-) Skal absolutt tilbake dit!!
murmelmamma Skrevet 23. juni 2009 #6 Skrevet 23. juni 2009 Naussica Beach, figh tree bay på Kypros... helt fantastisk...en uke i paradis..for både store og små..!
Gruffalo:-) Skrevet 23. juni 2009 #7 Skrevet 23. juni 2009 Mallorca - Alcudia er et flott feriested for familier med små barn.. Vi har vært der nå 5 år på rad og storkoser oss:-) Har bodd på Apollo club Sofia flere ganger, der er det veldig fint. Ciudad Blanca er også et meget flott hotell, all inclusive, men der er alt opptatt i år.. Vi reiser 22. august, skal være to uker på Orquidea Playa (Star Tour)
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 23. juni 2009 #8 Skrevet 23. juni 2009 Agii Apostoli på Kreta. Husker ikke hva hotellet het.. Men det er stille, rolig og barnevennlig. Ingen puber, men noen resturanter. En fantastisk langgrunn strand. 10 minutter med taxi til Chania, der får man alt av shopping og mat. Har lurt på om vi skal reise til høsten, og fikk anbefalt å dra til Platanias av en dame som bor på Kreta, var visst veldig barnevennlig der.
♥ DAME Skrevet 23. juni 2009 #9 Skrevet 23. juni 2009 Jeg hadde ikke småbarn selv, men reiste med andre som hadde små barn. Eneste jeg tenkte var at, hvis jeg får barn en dag, så skal dette være den første plassen jeg reiser med barn. Ja, kanskje jeg bare reiser hit med barna )) Caldera Beach i Hellas. Alt var jo helt nytt når vi var der, men det er sikkert flott der enda, hehe )) http://www.startour.no/feriereiser/hellas/kreta/gerani/blue-village-caldera-beach/?season=sommer-2009
*Rutletutt* Skrevet 23. juni 2009 #10 Skrevet 23. juni 2009 Vi var en uke på Anfi Del Mar på Gran Canaria - det var en drømmeferie!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå