Gå til innhold

Jeg har innsett det!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kroppen min blir ikke den samme igjen. Jeg blir ikke den samme igjen.

Det er ikke bare svangerskap, fødsel og amming som tærer på kroppen. Det er livet selv, årene som går. Jeg blir aldri mer 20!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jeg også få litt av den der?? Nærmer meg for alvor den store 30 års krisa, og jeg tar det ikke fint at kroppen min forfaller, jeg må faktisk innrømme for meg selv at jeg har blitt FEIT, fått rynker og har annlagt kjerringnykker...

Skrevet

Og hvor gammel er du nå som du endelig har skjønt det?

Skrevet

Fyller åtti i morgen ;-)

Skrevet

Deter UTROLIG hva man kan gjøre med solfaktor, sunne matvaner og regelmessig mosjon..

ER passert 30 (med god margin) og ser ut og føler meg bedre enn noensinne..

GLEDER meg til årene som kommer og det ås e fler resultat av min innsats nå i dag og tidligere år :o)

Har vært storrøyker, festet mye i alderen 18-22, solte meg mye, men etter 25 så skjerpa jeg meg..Nå er det bare å vente å se at det jeg har gjort betales tilbake..... Og det gjør det visst :o)

Velger å tro det selv ihvertfall

Skrevet

Jeg er ennå ikke 20, å har veeeeeldig vanskelig for å skjønne at jeg aldri blir den samme igjen. Til tross for en aktiv og sunn livstil både før og imens svangerskap la jeg på meg 24 kilo, og har bare klart å få av 10 av dem! Har fått ekstremt mange strekkmerker ( mer enn min mor som har født 5 barn!) og jeg har masse løs hud hengende å skjule hele trusekanten. Etter å ha hatt melkespreng i 5 mnd i strekk gikk jeg fra C-cup til F-cup til å nå ha en B-cup hvor jeg nesten må stappe puppene nedi om de ikke skal henge utfor :\

Skrevet

ikke skrem meg sånn for helvete!!!!!

Skrevet

Les heller tråden om dere som bruker jeg er for gammal som unnskyldning, eller noe, om dere ikke vil bli skremt;)

Skrevet

"Realiteter" heter det.

Men ærlig talt, det er fælt det årene gjør med oss menneskers utseende!! Trist å se på gamle bilder av min vakre bestemor. Hun har jo ikke bedt om å få rynker og tynt hår! Og før jeg vet ordet av det, ser jeg mitt eget ansikt i speilet og lurer på hvem den gamle damen er! Forråtnelsen er igang!

Men en kan jo ikke annet enn å gjøre det beste ut av det ;)

Skrevet

glømte å nevne åreknutene på baksiden av leggene og henget under overarmene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...