Gå til innhold

I dag skulle mensen kommet....

Anbefalte innlegg

Skrevet

OI!!! Tenk om den ikke kommer???

Jeg pleier aldri være for sein - heller noen dager for tidlig..

Men jeg tør ikke håpe enda...

Vet ikke når jeg skal ta test....

I dag?

I morgen?

Vente til torsdag, når mannen kommer hjem fra nordsjøen?

*håpe håpe*

Tenk om det hadde klaffet denne gangen? Litt redd nå, siden jeg mistet sist.. Men det kan jo se ut som vi er superfruktbare! Klaffet på 1. forsøk både 1. og 2. gang, og nå kan det se ut som det har klaffet igjen... Kanskje?

Uff.. Redd og bekymret nå, i tilfelle jeg tester positivt, og mister en gang til..

Men! Vi har verdens vakreste 3 åring som levende bevis på at vi kan! :D

Krysser fingre, og vurderer litt til når jeg skal tisse på en pinne... :)

(bare litt tanker som måtte ut.. )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende daa..

krysser fingrene for deg så får du ha lykke til!! :D

skal kjøpe inn en haug av tester på nett før vi skal prøve neste gang, klarer ikke vente jeg skjønner du..hehe.så starter gjerne testingen et par dager FØR IKM jeg..blir en del tester i lengden det kan man si...kremt..

Skrevet

oi så spennende, lykke til! :)

Skrevet

Spennende!

Har du kjøpt tester?

Krysser fingre for deg!

Skrevet

Oiiii Oiiii hvor spennende.

Jeg hadde garantert testet med engang :)

Har du test? TEST nå ?! :)

Skrevet

Hvordan går det? Har du fått testa deg? jeg skjønner ikke at en klarer og vente hehe.. Jeg er slik som hun over her, jeg testa meg nesten konkurs en stund da jeg skulle bli gravid nå siste gangen. Så er jo kjempebra om du klarer og vente, sånn sett.

Jeg mistet også den gangen før sist gang jeg ble gravid. Så jeg var også veldig nervøs, men må bare prøve og si til en selv at det er to forskjellige svangerskap og skal ikke sammenlignes egentlig. Selv om det er det man gjør. Hvor langt på vei var du da du mistet sist?

Så flott tid og blir gravid på nå da, slipper mensen hele badesesongen, og får ett vår barn. Det har jeg prøvd og planlegge hver gang, men aldri klart og klaffet på det hehe:)

Skrevet

Jeg har mista en rekke ganger selv, og kjenner den redselen. Allikevel tror jeg det er noe i å legge den litt til side og la fornuften styre.

Hos oss klaffa det til slutt, og 20.04 d.å kom det en nydelig liten pike. Var i 18 uke da jeg oppdaget det, så jeg rakk aldri å være veldig redd. Kjenn på magefølelsen din!

Skrevet

Mensen har enda ikke kommet..!!!!

Weeeeeee!!!!

Jeg har ikke tatt en test enda, selv om den ligger og skriker på meg i baderoms skuffen..!

Jeg har ikke sagt noe til mannen at mensen ikke har kommet, så jeg skal klare å vente til torsdag før jeg tester meg (hvis tante rød ikke har kommet til da..)

Han kommer hjem torsdag kveld, så da skal han få en gave av meg,, hvis jeg får frem et + tegn på pinnen :D

Jeg prøver å krysse fingre og tær for at det skal ligge en liten spire inni der nå, og jeg prøver å legge redselen bakerst i hodet...

Jeg var bare ca 9 uker på vei når jeg mistet (i feb-mars d.å), så spykisk har det ikke vært så ondt, men fysisk var det et mareritt tiden etterpå! DET ønsker jeg ikke å oppleve igjen!

Men som dere sier; dette er et helt annet svangerskap (hvis det er noe svangerskap i det hele tatt på gang...) og bør ikke sammenlignes med det forrige... *prøver å tenke slik*

Jeg kjenner at jeg blir forbanna hvis jeg får mensen nå altså!!!

Krysse fingrene for meg jenter...? *smile*

Testen blir tatt om to dager - dere blir nok de første som får vite resultatet, siden mannen ikke kommer hjem før etterpå :)

Skrevet

Spykisk = psykisk....

:D

Skrevet

vi veenter spent sammens med deg :-D

Skrevet

Å så spennende!! =)

Håper det er en liten som gjør at mensen ikke kommer da!

Skrevet

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!

:D :D :D :D :D :D

Skrevet

GRATULERE :D :D :D

Ganske fruktbare dere :) he he

Krysser fingrene for alt i verden at spiren sitter denne gangen! xxx

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...