Gå til innhold

Hva gjør dere med barna i sommer.. ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir dete ferie..? late dager i hagen? på stranden.. ?

Hva er planen for i sommer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir nok mest late dager hjemme, besøkt til familie osv. Barna skal få seg noen feriedager samme med besteforeldre, uten oss, og mannen tar sikkert med seg guttene på hytten til svigers i noen dager. Ellers tenkte vi å ta 1-2 dager i en fornøyelsespark med dem også. Siden jeg blir høygravid når ferien starter og sliter med bekkenet og sånt, så blir det ikke helt det store jeg orker å finne på med dem i hvertfall. Vi skulle egentlig til dyreparken i år, men det blir jo av naturlige årsaker utsatt ;-)

Skrevet

Har en på 2,5 år og en på 6 mnd. Vi skal en uke til danmark. Der blir det nok noen parker og slike ting som er artig for eldste. Minsta er jo bare med, for liten til å forstå så mye.

Også skal vi kanskje et par dager til hunderfossen.

Også har vi en hytte.. så blir vel litt der å.. men det er hytte midt ute i skogen.. så da blir det nok gutte tur med eldstemann og pappan bare tenker jeg.

Ellers blir det hjemme.. vann i bassenget.. strandturer.. ol ;)

Skrevet

Høres koselig ut=)

Vi har en nyfødt i hus så det blir late dager i hagen her også...

mannen har en uke nå i sommer og da skal vi ikke stort.. sparer sånne små dagsturer til de to ukene vi er alene.. kjekt og ha noe og gjøre da... =)

Skal en helg til bergen og akvariet.. skal også til dyreparken, badeland i bø... ja det der de store tinga vi skal sammen. Tror det blir koselig..=)

Skrevet

Vi reiser to uker nå til Teneriffe, wiiiiiii. Så skal jeg jobbe en uke, og da blir det vel noen late dager i hagen. Før vi reiser til dyreparken et par dager og av slutter ferien på color fantasy:)

Skrevet

Jeg er i permisjon med minste på 3 uker. Overtar nytt hus om en ukes tid, så skal male og fikse det i noen uker. Så bare nyte sommeren i hagen og på terassen der om fint vær.

Ellers dagsturer og en tur på hytta til svigers kansje. Besøke familien min litt nordover i august september blir det nok og.

Skrevet

Mye late dager :D Er på tampen av permisjonen snart ( jobb i sept) og skal nyyyte den siste tiden sammen med jenta min. Går så altfor fort :(

Skal på besøk til svigers snart, da blir det nok deilige later dager med mye sol og kanskje litt barnepass? ;) I wish. Hehe. De tilbyr seg ofte å trille tur med henne, og er ganske flink med henne. Synd de bor så langt unna. Tror de gleder seg fælt å se henne, så henne sist i påska.

Ellers skal vi kanskje til sverige. Gleder meg til det, mye billig å handle der ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...