Gå til innhold

Ammepute fra Jysk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Er det noen som har ammeputen fra Jysk? Fornøyd med den, eller bør vi gå for en dyrere variant?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville prøvd ut om du trives med ammpute før du i det hele tatt kjøper. Selv hadde jeg ingen nytte av min, fikk ammingen mye bedre til uten, men vet mange andre som har god nytte av den også. Ville prøvd en først og så heller sett an om jeg hadde kjøpt eller ei, og i så fall er det neppe store forskjellen på Jysk og andre ;-)

Skrevet

Jeg brukte heller ikke ammepute, og savna det aldri. PRøv å få lånt en først.

Skrevet

Jeg var veldig glad i ammeputa, jeg, kunne ikke klart meg uten!

MEN for meg var det stor forskjell på to forskjellige ammeputer jeg hadde. Den første hadde C form - og den var kjempegod. Den andre var mer som en boomerang, og den likte jeg overhodet ikke. Dessuten foretrakk jeg varianten med "sacco-kuler" i, ikke med vanlig putefyll. - Men dette var meg og mine preferanser, prøv gjerne ammepute før du bestemmer deg (prøv den gjerne over flere dager - og helst flere typer, dersom du får tak i å låne!).

Lykke til, uansett!

Skrevet

Jeg fikk prøve en i mitt forrige svangerskap og synes det fungerte bra, men ble aldri til at jeg kjøpte. Nå blir dette mitt 3. barn og har lyst til å kjøpe en nå fra starten. Forrige gang jeg prøvde var jeg over halvveis i permisjonen og tenkte at jeg ikke trengte å kjøpe siden jeg sikkert ikke skulle ha flere barn.....men så fikk vi lyst på et barn til så nå står det på innkjøpslista denne gang. Men om Jysk puta fungerer like greit som noe annet så blir det den. Gidder ikke kjøpe en kjempedyr en som jeg garantert ikke får brukt til flere barn. Skal i alle fall ta en tur å se på den først.

Skrevet

helt enig med småeinsteins!

Jeg eeelsket ammeputa mi, og den var C-formet med sacco kuler i! Kunne ikke klart meg uten!

Tror nok ikke det er store forskjellen på de på jysk og de fra andre steder!

Skrevet

fikk tak i ammepute til forrige, c-formet og med sacco kuler.. det eneste som slo meg var at hvorfor i all verden hadde ikke jeg det til de andre også..

nå har jeg 3 stk, 1 som skal ligge til mine foreldre og en i hver etasje hjemme..

Skrevet

Jeg hadde også en c-formet med sacco kuler og ble rett og slett avhengig. Den tror jeg var kjøpt på Kid. Prøvde også en med vanlig putestopping som var formet som en v eller som nevnt som en boomerang. Den var ikke bra for meg og baby - den ble for høy. Nå har jeg kjøpt en ekstra pute lik den c-formede. Blir nok bra det.

Tror ikke det er noen forskjell på dyr og billig.

Skrevet

Denne må jeg svare på! Jeg syns det var kjempeålreit med ammepute! Jeg har kjøpt en del unyttige ting i forb. med barn i huset, men dette har aldri slått meg som en av de.

OG jeg har puta fra Jysk, den med Ole Brumm stoff ikke sant? Syns den var kjempegod og fungerte absolutt bra. Nå har jeg ikke akkurat så mye sammenligningsgrunnlag da men... For meg og lillemor var den helt super. :)

Og lettvint å vaske trekket! Hvis du får en sprutgulper som jeg hadde så er det et stort poeng...

Skrevet

jeg har c formet ammepute med saccokuler i og jeg elsker den! jeg gir flaske da, men synes den gjør matingen enkel og koselig..jeg slipper å bli sliten i armen eller nakken og kan kose meg med nærhet til lillemann...Jeg bruker den hver eneste gang jeg gir melk her i huset, og jeg savner den virkelig når jeg er borte... Det eneste minuset med min pute er at lillemann kan bli litt svett i nakken av å ligge på den.. trolig fordi det er et slags plasttrekk over saccokulene under trekket... men det virker som han liker den likevel :-)... Jeg har tenkt at puten fint kan brukes til lekepute mange år etter at ammingen/flaskematingen er over..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...