Trønderpia Skrevet 22. juni 2009 #1 Skrevet 22. juni 2009 Er det noe i veien for å begynne å gi han litt vann på tutekopp nå, slik at han kan begynne å lære seg å drikke av kopp? Han har ikke fått vann før. Jeg ammer enda, men gir flaske en gang i blant. Trenger jeg da å evt gi han melk på flaske også...? Ser for meg at det kan ta litt tid å drikke "mye" melk på en gang da..
alvilde Skrevet 22. juni 2009 #2 Skrevet 22. juni 2009 jeg ammer jenta mi på 6mnd. men når det er veldig varmt gir jeg ho vann på flaske (kokt vann ) men jeg avkjøler det selvfølgelig. er jo bare kjempebra om de lærer seg å drikke vann:) å hvis han klarer å drikke fra tutekopp så er jo det kjempebra:)
Trønderpia Skrevet 22. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. juni 2009 Avkjøler du det i kjøleskapet, slik at hun får helt kaldt vann, eller..?
Snikskytteren er storebror! Skrevet 22. juni 2009 #4 Skrevet 22. juni 2009 Kan man ikke gi små mengder med vann helt fra fødselen av da? Har har man kan gjøre det jeg, men det må være kokt frem til barnet er 6 mnd.. da kan det begynne å få ubehandlet springvann.... ?
Wiingla Skrevet 22. juni 2009 #5 Skrevet 22. juni 2009 Det er ikke noen grense på når de kan å vann.. det kan de få hele tiden det.
Wiingla Skrevet 22. juni 2009 #6 Skrevet 22. juni 2009 GLEM MITT SVAR. hehe. jeg fr ikke med meg alt hva folk sier til meg eller hva ejg leser. glem det så pent:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå