Gå til innhold

Brasliansk voksing, noen som har prøvd det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med erfaringer å dele?

Hvor pinlig?

Hvor vondt?

Hvor dyrt?

Hvor ofte?

OSV

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gjort det, men jeg gjorde det hjemme selv med intim voks som jeg kjøpte på lindex.

Så hvor pinlig det er og hva det koster hos hudpleier vet jeg ikke ;)

Men det var ikke spesielt vondt, ble overrasket i grunn, for jeg var forberedt på at det skulle være skrekkelig vondt. Det holdt vel i rundt 1-2 uker før hårene begynte å vokse ut av huden igjen, men det var ikke nødvendig med ny voksing før etter 3 uker ca.

Men jeg anbefaler deg å gjøre det hos en hudpleier hvis du skal vokse nedentil, for det var vanskelig å gjøre det selv. Både med påsmøring og det å rive av riktig..

Skrevet

Hei! Jeg gikk til hudpleiesalong og betalte ca 600,- for dette. Merkelig var det ikke så vondt som jeg trodde, men behaglig var det jo heller ikke ;) Min mann ble super fornøyd. De to første gangene vokse håret ut fortere enn jeg trodde, men de sier du må gjøre det 4 ganger før håret ikke kommer så fort ut igjen! Jeg vokset ca hvert 5 uke hvis ikke jeg husker feil. Fikk ikke erfart dette da hun sluttet med denne behandlingen og ingen andre gjør det i min by lenger. men er det noen som begynner igjen kommer jeg til å gjøre dette igjen. Var gravid da jeg gjorte dette uten noen problem. Lykke til!

Skrevet

Hei, jeg er utdannet hudpleier og kan nok svare deg litt. I forhold til pinlighet er nok den lav. Vi gjør dette på mange og tenker ikke noe på det. Vi dekker til med håndklær så vi har ikke full innsyn får å si det sånn. Det er klart at det er litt vondt. Spørs hvor mye en skal ta. Vis du skal ta bikini linje og kunn "matta" er det det minst smertefulle. Når du skal ta alt helt frem til rumpe Vil det merkes. (jeg gjør dette selv og er blitt avhengig av å gjøre det, føles rent og glatt) P.s: Ikke gjør dette rundt menstrasjon, eggløsning eller vis du har vert i en tøff situasjon. Da er er smerteterskelen lavest. Pris varierer fra sted og hvor mye en skal ta regn fra 500-700 kr. Det må varer ca tre fire uker. når du har gjort det flere ganger kan det være helt hårfritt i 5 uker. Så må du da ha en halv cm med hår igjen til neste beh.

Håper dette ga deg noen pekepinn. Ikke farlig å gjøre når man er gravid. :)

Skrevet

Jeg gjør det hjemme og får hjelp av mannen min. Helt ok det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...