Månestråle75 Skrevet 22. juni 2009 #1 Skrevet 22. juni 2009 Det var fredag 26. juni som passet for flest :-) Jeg foreslår at vi møtes ved hovedinngangen i Frognerparken klokka 12. I og med at det er meldt knallvær i Oslo, foreslår jeg at hver og en tar med det de ønsker av mat og drikke, så finner vi en fin plass i skyggen og har en aldri så liten piknikk ) Gleder meg til å treffe dere alle sammen, både små og store! Ha en fin uke, så ses vi på fredag!
Chaiemae Skrevet 25. juni 2009 #3 Skrevet 25. juni 2009 Kos dere i morgen. Til neste år skal jeg være med )
forsiktig-optimist med baby:) Skrevet 25. juni 2009 #4 Skrevet 25. juni 2009 Jeg må dessverre melde avbud. Hadde gledet meg veldig og håper det ikke blir siste gang slik at jeg får en ny sjanse. Kos dere i varmen:)
Månestråle75 Skrevet 25. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 25. juni 2009 Kommer nok flere sjanser ) Ha det fint du også!
StorkeMammaen Skrevet 25. juni 2009 #6 Skrevet 25. juni 2009 Jeg får desverre ikke vært med alikevel. Blir litt travelt i sammenheng med ferien. Men vil gjerne treffes senere i sommer, om det er alle sammen eller bare en av dere som kjeder dere en dag, så vil Herman og jeg gjerne bli kjent med noen som har en lignende familie. Så om du tenker "ah idag har jeg lyst til å se Drammen", så ta kontakt med meg , eller om du vil finne på noe i Oslo.. Kos dere masse i morgen!! Sommerhilsen fra Herman og mamma'n
Oh'rly Skrevet 26. juni 2009 #7 Skrevet 26. juni 2009 Sara og jeg kommer ihvertfall! Mulig vi må lete litt etter hovedinngangen bare ;-)
Månestråle75 Skrevet 26. juni 2009 Forfatter #8 Skrevet 26. juni 2009 Synd dere ikke kan komme.. Men det kommer flere anledninger. Vi har veldig lyst til å treffe dere )
Tjorven1 Skrevet 28. juni 2009 #9 Skrevet 28. juni 2009 Nei, så dumt, så den ikke før nå... - har vært litt lite aktiv her etter jeg fødte, jeg blir med neste gang, kjempe bra tiltak. Håper dere hadde det hyggelig :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå