Snufselure Skrevet 22. juni 2009 #1 Skrevet 22. juni 2009 Må bare få ut litt frustrasjon her, før jeg blir gaaaaal. Jeg har termin 24 juli og vi flytter inn i enn ny leilighet 1 august. Syns det er så mye som skjer på en gang. Det er litt frustrerende syns jeg
Gjest Skrevet 22. juni 2009 #2 Skrevet 22. juni 2009 oj, sann. ja, jeg hadde også vært frustrert om jeg hadde vært i din situasjon. Lykke til!
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 22. juni 2009 #3 Skrevet 22. juni 2009 Du får bare benytte dagene framover å pakke litt etter litt slik at du slipper å stresse. Og så får du mobilisere vennegjengen og familie til å hjelpe
LilleTrille med en tulle Skrevet 22. juni 2009 #4 Skrevet 22. juni 2009 Skjønner deg veldig godt! Vi har pusset opp leiligheten de siste 3 mnd, men det er fremdeles VELDIG mye som mangler. Spesielt til babyen som kommer rundt 30 juli+/-. Skjønner at du blir stresset når du vet dere skal flytte og babyen kanskje bare er noen dager/ ikke født. Men gjør som foreslått, pakk litt og litt. Kjøp inn det meste før dere flytter og få familie og venner til å hjelpe. Dette går bra! Som jeg tenkte her en dag jeg var veldig stresset for at ingenting er klart eller ferdig; De får jo babyer i jordhytter, stråhus osv i andre land-uten do, dusj, elektrisitet, Emmaljunga barnevogner og Stokke Sprinkelsenger=P Så om ikke alt er på stell, så tror jeg det er mye viktigere å ikke stress så mye. Gjør det du kan og klarer, så bruker du resten av energien din på babyen og deg selv!
Snufselure Skrevet 22. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 22. juni 2009 Dataen klikka gitt. Hehe:) Ja, det blir jo litt stress, men ting kommer jo til og ordne seg uansett Har en del venner pluss familie som skal hjelpe til, så da burde det jo gå unna Men det er litt kjedelig at alt skal skje på en gang, hehe. Men som du sier med disse damene som føde i stråhytter og alle andre mulige steder, så går dette fint! Hvor kommer du i fra forresten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå