Gå til innhold

Super stressa jeg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare få ut litt frustrasjon her, før jeg blir gaaaaal. Jeg har termin 24 juli og vi flytter inn i enn ny leilighet 1 august. Syns det er så mye som skjer på en gang. Det er litt frustrerende syns jeg :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oj, sann. ja, jeg hadde også vært frustrert om jeg hadde vært i din situasjon. Lykke til!

Skrevet

Du får bare benytte dagene framover å pakke litt etter litt slik at du slipper å stresse. Og så får du mobilisere vennegjengen og familie til å hjelpe :)

Skrevet

Skjønner deg veldig godt!

Vi har pusset opp leiligheten de siste 3 mnd, men det er fremdeles VELDIG mye som mangler.

Spesielt til babyen som kommer rundt 30 juli+/-.

Skjønner at du blir stresset når du vet dere skal flytte og babyen kanskje bare er noen dager/ ikke født.

Men gjør som foreslått, pakk litt og litt. Kjøp inn det meste før dere flytter og få familie og venner til å hjelpe.

Dette går bra!

Som jeg tenkte her en dag jeg var veldig stresset for at ingenting er klart eller ferdig; De får jo babyer i jordhytter, stråhus osv i andre land-uten do, dusj, elektrisitet, Emmaljunga barnevogner og Stokke Sprinkelsenger=P

Så om ikke alt er på stell, så tror jeg det er mye viktigere å ikke stress så mye. Gjør det du kan og klarer, så bruker du resten av energien din på babyen og deg selv! :)

Skrevet

Dataen klikka gitt. Hehe:) Ja, det blir jo litt stress, men ting kommer jo til og ordne seg uansett :) Har en del venner pluss familie som skal hjelpe til, så da burde det jo gå unna ;) Men det er litt kjedelig at alt skal skje på en gang, hehe. Men som du sier med disse damene som føde i stråhytter og alle andre mulige steder, så går dette fint! :)

Hvor kommer du i fra forresten?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...