Gjest Skrevet 22. juni 2009 #1 Skrevet 22. juni 2009 skal dit på fredag med mine foreldre og deres samboere og meg og sambo med våre barn. vi skal spise en bedre lunsj for å feire oss litt.. noen som har noen tips???
Gulosten™ Skrevet 22. juni 2009 #2 Skrevet 22. juni 2009 Alt fra Druen til McDonalds, liksom... Kommer an på hvor mye dere har tenkt til å betale
Gjest Skrevet 22. juni 2009 #3 Skrevet 22. juni 2009 hehehe.. skal feire at vi har giftet oss så ikke McD LOL
Lillesnuppis Skrevet 22. juni 2009 #4 Skrevet 22. juni 2009 Da hadde jeg gått for Fridays. Dem har biff på en planke med poteter saus og broccoli.. Den er kjempe god. ( men husker ikke hva retten heter. Sikkert plankestek) For ikke å snakke om Strawberry daquri.. mmmmm. Har forresten masse gode drinker :-) Masse god mat og ikke minst drikke.. Eller så har jo lektern reker, kreps og blåskjell...
Piipii Skrevet 22. juni 2009 #5 Skrevet 22. juni 2009 Eller så har du Bølgen og Moi som er rett bruen. www.bolgenogmoi.no
Gjest Skrevet 22. juni 2009 #6 Skrevet 22. juni 2009 Vi tenker litt på fridays siden det var der vi hadde vår aller første date og vi er veldig avslappede begge to og ikek vil ha noe formelt og stivt strawberry daiquiri høres jo fantastiskt ut da på bryllups dagen min
Tante Gustava Skrevet 22. juni 2009 #7 Skrevet 22. juni 2009 Druen har veldig god mat og er et hyggelig sted! Anbefales
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå