blond Skrevet 22. juni 2009 #1 Skrevet 22. juni 2009 Det er så sjelden å se at jeg nesten synes det er litt ubehagelig når jenter/damer går i singlet uten å barbere armhulene. Det sier vel litt om hvor uvanlig det er... Hva synes dere? Kan dere vise dere fram med hår under armene?
Lene~mor til tre Skrevet 22. juni 2009 #2 Skrevet 22. juni 2009 Uff nei det synes jeg er ekkelt, jeg barberer så fort det kommer ut igjen.
Vinden blåser Skrevet 22. juni 2009 #3 Skrevet 22. juni 2009 vet om flere som ikke barberer,men kun friserer... er vel opp til hver enkelt vil jeg tro så har det vel mye med alder å gjøre også
moota m storebror&lillebror Skrevet 22. juni 2009 #4 Skrevet 22. juni 2009 Jeg synes det er ekkelt på meg, men bryr meg ikke så masse om hva andre gjør. Kikker gjerne 2 ganger da men he he =)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 22. juni 2009 #5 Skrevet 22. juni 2009 nei det kunne jeg ikke tenkt meg og gjort.. æsj. hår under armene er ekkelt syntes jeg.. Men det er jo opp til hver enkelt da selvfølgelig. Jeg kikker nok litt ekstra jeg også om jeg ser noen med hår. Er ikke vanlig her heller. Jeg har aldri sett noen som bare har frisert det som nevnt ovenfor her.
metaMORfose Skrevet 23. juni 2009 #6 Skrevet 23. juni 2009 Jeg synes ikke det er ekkelt, og at noen på vei hjem fra stranden har litt stubber under armene reagerer jeg ikke på. Men er det derimot 70-talls hårete (langt) og man har på seg pent tøy, så synes jeg nok det er litt merkelig. Selv er jeg under der med høvelen daglig.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 24. juni 2009 #7 Skrevet 24. juni 2009 Nei jeg snakket heller ikke om litt stubber.. Det reagerer jeg ingening på i det hele tatt. Men jeg tenkte på slike som aldri barberer seg under armene (eller leggene for den saks skyld), og som har lange hår som henger og dekker all hud på legger, og lange hår under armene som glinser av svette.. Nei æsj og takke meg til en høvel da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå