Gå til innhold

Vaskemaksiner (samme som 3.trim)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

 

Jeg skal bruke tøybleier til babyen, og har lest at det er anbefalt og bruke et skylleprogram (med kaldt vann) før bleiene vaskes... Noen som vet om det er kaldt vann eller varmt vann som blir brukt til dette i nyere vaskemaskiner?

 

Håper noen kan svare:)

Ha en fin-fin dag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På min maskin så kan jeg velge kaldt vann eller 30 graders vann på skylleprogrammet. Tror det er mest vanlig med kaldt vann jeg altså. På skylleprogrammet som kjøres sist på vanlig vaskeprogram er hvertfall vannet kaldt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...