Babylove og knøttet Skrevet 22. juni 2009 #1 Skrevet 22. juni 2009 Hei! Jeg skal bruke tøybleier til babyen, og har lest at det er anbefalt og bruke et skylleprogram (med kaldt vann) før bleiene vaskes... Noen som vet om det er kaldt vann eller varmt vann som blir brukt til dette i nyere vaskemaskiner? Håper noen kan svare:) Ha en fin-fin dag!
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 22. juni 2009 #2 Skrevet 22. juni 2009 På min maskin så kan jeg velge kaldt vann eller 30 graders vann på skylleprogrammet. Tror det er mest vanlig med kaldt vann jeg altså. På skylleprogrammet som kjøres sist på vanlig vaskeprogram er hvertfall vannet kaldt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå