moota m storebror&lillebror Skrevet 22. juni 2009 #1 Skrevet 22. juni 2009 Jeg gleder meg over at det blir lysere kvelder helt til jeg plutselig kommer på at sola nå snur og det blir mørkere igjen. Det blir jo ikke akkurat mørkt neste uke, men alikevel! Jeg liker lyse kvelder veldig veldig godt =)
skorpionfruen Skrevet 22. juni 2009 #2 Skrevet 22. juni 2009 Samme her, vil ha lyse kvelder og en laaaaaang sommer. Her har vi første sommerdag i dag, er inne og lager litt mat så skal jeg og snuppa spise ute om en liten stund. Resten av dagen skal jeg sitte ute og kose meg!
Vinden blåser Skrevet 22. juni 2009 #3 Skrevet 22. juni 2009 er synd ja,men vi får trøste oss med at vi har midnattsolen en stund til da og det er jo noe fryktelig sjarmerende med stjerneklare netter hvor nordlyset danser avsted!! (og har man da et stort glass rødvin i hånden er kvelden nesten like perfekt som den er ute en varm sommerkveld med en isekald halvliter )
Lene~mor til tre Skrevet 22. juni 2009 #4 Skrevet 22. juni 2009 uff ja ikke morsomt å tenke på det, men som sagt så er det lenge til det blir tidlig mørkt enda hehe
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 22. juni 2009 #5 Skrevet 22. juni 2009 Ja må ikke tenke sånn hehe.. Men bare tenk på at den faktisk brukte seks måneder hit, så den tar si tid.. Så vi kan benytte oss av laange lyse varme sommerkvelder i to tre mnd til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå