Anonym bruker Skrevet 22. juni 2009 #1 Skrevet 22. juni 2009 ..sånne lange, side sommerkjoler som visstnok er moderne nå. Det er sånne i ganske lett stoff, med "spagettistropper" (heter det det?) over skuldrene, og ganske fargerikt, sommerlig mønster, sånne litt hippieaktige, 70-tallsaktige?
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2009 #2 Skrevet 22. juni 2009 jeg elsker den stilen men har ikke kropp til det da..
cherry coke Skrevet 22. juni 2009 #3 Skrevet 22. juni 2009 Synes de kjolene er kjempefine=) Men selv liker jeg ikke helt side kjoler, jeg kler best at de går ned forbi knærene.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2009 #4 Skrevet 22. juni 2009 Hm, hva slags kropp bør man ha da? Høy og slank? Jeg er 168 høy og veier ca. 59-60 kilo, så jeg ser slank, men ikke spesielt høy. Har kjøpt en sånn kjole i grønt og synes selv jeg var kjempefin. Jeg kledde fargen utrolig godt, og fasongen var bra, men nå føler jeg plutselig litt angst for å vise meg i noe som er såpass uvanlig for meg...Damen i butikken forsikret meg om at så snart solen varmer kommer masse damer til å ha på seg den slags kjoler.....Så forsvinner jeg kanskje mer i mengden...
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2009 #5 Skrevet 22. juni 2009 Jeg personlig synes jeg de kjolene er stygge og ser kjerringaktige ut. De eneste som kler slike kjoler er lange slanke damer.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2009 #8 Skrevet 22. juni 2009 Fra Stavanger eller? Bare et spårsmål.....
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2009 #9 Skrevet 23. juni 2009 Ja, faktisk :-D Mne den å'en var skrivefeil.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2009 #10 Skrevet 23. juni 2009 synes de er kjempefine, men passer ikke alle, synes de passer om du er litt høy, ellers funker det fint om du er lav men sørg for å gå me høye sko, og det er kjempefint om man har litt brunfarge!
*Rutletutt* Skrevet 23. juni 2009 #11 Skrevet 23. juni 2009 Kjempefine! Jeg har så lyst på en sånn, men ser liksom ikke for meg at jeg hadde hatt "anleding" til å bruke den;o)
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2009 #12 Skrevet 23. juni 2009 Hun i butikken sa at den kan brukes både til hverdags og fest. Til hverdags kanskje med en dongerijakke eller annen jakke utenpå og lave sandale, til fest med et smykke i halsen og høye sandaler. HI
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2009 #13 Skrevet 23. juni 2009 synes det er kjempe stilig jeg..og du er da høy nok..noe jeg desverre ikke er alle er for lange..hehe.. Veldig fint å bruke et sånn fletta belte i skinn til også..men ikke for bredt bare
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2009 #14 Skrevet 23. juni 2009 Jeg har 2 sånne kjoler, og bruker dem både til hverdag og fest.. Elsker hippie/bohem/etnisk-inspirert stil da, og kler meg alltid på den måten.
Gjest Skrevet 23. juni 2009 #15 Skrevet 23. juni 2009 Jeg er høy og tynn, og kler derfor slike kjoler. Men syns ikke det er så veeelif pent... deilig å ha på seg da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå