Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 22. juni 2009 #1 Skrevet 22. juni 2009 Hva liker de å leke med?? Trenger å oppgradere lekene til datteren min,føler de er litt utdatert og hun er lei de. En annen ting ting er at hun ikke vil leke for seg selv,jeg må enten være med å leke,eller hun henger i bena på meg.. Så hva kan sysselsette en 3 år gammel jente?:-)
cherry coke Skrevet 22. juni 2009 #2 Skrevet 22. juni 2009 Her går det i perling, tegning, maling, klistermerker , pusslespill, kle seg ut og "lese" bøker.
Zitro Skrevet 22. juni 2009 #3 Skrevet 22. juni 2009 Dette har underholdt min gutt fra han var 3 år og helt fram til nå - han blir 4 straks... :-) http://www.riktigeleker.no/default.asp?page=112&product=2079&p2079_v=1
Ida-mor-1 gutt + 1 jente <3 Skrevet 22. juni 2009 #4 Skrevet 22. juni 2009 Min gutt på 3 1/2 år leker mye med duplo for tiden... Han har ikke vært kjempe interessert i det tidligere, men synes det er veldig gøy nå... bygger garasjer, verksted, politistasjon osv... Har en venninne som kjøpte en del duplo på ebay, hun kjøpte bl.a sånne "husvegger" som fantes før da jeg var liten. Da kan man bygge hus med bad, soverom, stue osv... masse forskjellig tilbehør til huset. Kan tenke meg det er midt i blinken for jenter:) Ellers er sikkert vanlig dukkehus også gøy:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå