Anonym bruker Skrevet 22. juni 2009 #1 Skrevet 22. juni 2009 noen som har barn født i samme år?? feks. en i januar og en i november-desember??
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2009 #4 Skrevet 22. juni 2009 vet om noen som har det. Jeg har en datter som er født i januar og hadde lyst til å få en til iløpet av samme året, men min samboer ville ikke;) så da må jeg nok vente litt til. men hvis du har mulighet hadde jeg gjordt det uten å nøle:)
Tommage♀♂ Skrevet 22. juni 2009 #5 Skrevet 22. juni 2009 Jeg har en nabo som gikk i klassen med søsteren til en som var søskenbarn til broren til venninna til moren til to som var født i samme år
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2009 #7 Skrevet 22. juni 2009 Jeg har 2 barn som er er født i april 2007 og april 2008, så det er akkurat 1 år mella dem. Men ikke i samme år da:)
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2009 #8 Skrevet 22. juni 2009 Mine er lagd samme året da, men trenger heldigvis ikke gå i samme klasse på skolen.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2009 #9 Skrevet 22. juni 2009 Skjønner ikke at du vil den yngste så vondt jeg HI. Tenk å gå i samme klasse som et søsken som naturlig vis vil være modnere og flinkere og stadig bli sammenlignet med den eldste. Når de er født i ulike kalenderår slipper de i alle fall det. Synes det er egoistisk å planlegge barn sent på året uansett, men i tillegg til å ha et eldre søsken født i januar? Drepen for den yngstes selvtillit.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2009 #10 Skrevet 22. juni 2009 Det skal visst være noen i Oslo som har to sett med tvillinger født i jan og nov samme året....?! En jeg kjenner som gikk på babysvømming m dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå