Gå til innhold

Hvordan ser dere ut, og hvem ligner barna på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan begynne med meg selv:)

Jeg er mørk, med krøllete tykt hår, og har grønne øyne. Faren er askeblond og har blå øyne.

Min datter som jeg har fra før, har mellombrunt hår, uten krøller, er helt blek i huden ( blir aldri brun) til hennes store fortvilelese, har brune øyne som hun har arvet etter sin farfar. Faren hennes har grønne øyne.

Min mellomste sønn er lik sin farmor og pappa, med lyst hår og blå øyne, spisst ansikt, og kan ikke kjenne meg igjen utsendemessig i han, er lik sin far i oppførsel og. Veldig glup...

Min minste har lyst, krøllete hår, blå øyne, rundt ansikt, og er mer "treg", altså lik sin mor:) Han ser jeg meg selv i, bortsett fra at han er helt lys.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg:

Rødbrunt hår, grønne øyne, lys hud og fregner. Liten og sped av vekst.

Han:

Mørkblondt hår, brungrønne øyne, gyllden hud. Høy og kraftig.

Barn 1:

Lysblond, blågrå øyne, lys hud (men blir brun), ingen fregner. Høy og tynn.

Barn 2:

Mørkblond, brune øyne, gyllen hud. Høy og tynn.

Barn 1 er lik på farssiden sin og særlig farmoren, men det sies at hun har mine øyne, dog en annen farge. Hun har likt lynne og temperament som sin mor.

Barn 2 er en tro kopi av sin far, både i utseende og personlighet. Det eneste er at han har min ansiktsform og ikke faren sin.

Ingen av barna er særlig lik på meg.

Skrevet

Min datter er som snytt ut av nesen på meg;) Temmlig lik... litt trist at hun ikke ligner litt på faren også, iallefall ikke forløpig. Men hun har hans nydlige øyevipper, og han kjappe forbrenning(puh!) :)

Skrevet

Jeg er liten og blond, sambo høy og mørk.

Jenta vår er mørk og lang, og lik sin farmor, litt på sambo og litt på min søster.

Gutten vår er mini-meg=)

Skrevet

Jeg hadde lyst hår til jeg var i midten av tenårene, fått mørkere og mørkere etter det. 171, over gjennomsnittet for dame altså.

Han er mellommørk, 178, lavere enn gj.snittet for menn,

Datteren vår ble født med mørkebrunt hår, ser nå rødlig ut (udefinerbart) og lyst innimellom, hun er kun et halvt år ennå da, så mye kan skje. Hun er en herlig blanding utseendesmessig av mor og far. Noen bilder= helt lik meg som baby, andre bilder helt lik han. Hun var 50 cm ved fødsel og håper hun arver min høyde, fam til sambo er laaave, kvinnene.

Skrevet

Meg :

Lys blond,blå øyne , fregner når sola skinner, lys og bleik. Dvs har ikke farger på bryn eller vipper, eller kroppshår generelt.

Er normalhøyde , men gansker overvektig.

Når jeg beskriver meg selv høres jeg trasig ut, men er ganske så smashing egentlig :-)

Mannen min : Mørk blond, blå øyne, gylden brun hud og blir "svart" bare han ser sola. 1.85 høy og 90 kilo. trivsels kilo.... Som barn var han ganske tykk, men kom av overspising. I utg.p slank.

Lillemor : Er lys blond, med mye rødskjær i , ser ut som om hun har mere pigmenter enn meg ( krysse finrge ) lita og normalvektig.

Er egentlig ikke spesielt lik noen av oss, i såfall mest meg som barn. Men hun er kjempe lik sin tante, min søster, og har sin brors øyne : Store knall blå som alle kommenterer ! ( min mann har en sønn fra før)

Å jeg er så glad for det rødskjæret i håret, det er det fineste jeg vet.

Og min datter er selvsagt VERDENS vakreste ;-)

Skrevet

Babyen vår er ikke født enda, men tenkte jeg kunne svare for familien min.

Mamma- har brunt hår, brune øyne og mørk/gyllen hud. (100% norsk altså) Hun er alltid sydenbrun, høy og tynn.

Pappa-har mørkt/sort hår, blå øyne og lys hud. Han er tynn og vanlig høyde.

Storebror-har brunt hår, blå øyne og lys hud som blir fort brun. Han er i utgangspunktet tynn og er vanlig høyde.

Storsøster- har brunt hår, brun-grønne øyne og lys hud, blir ikke fort brun. Hun er lav og kraftigere bygget enn mamma og pappa.

Lillesøster(meg)-har brunt hår, grønn-blå øyne og gyllen hud. Jeg er lav og tynn.

I ansiktet er vi alle sammen en blanding av mamma og pappa. Broren min ligner mest mamma sin familie( onkel og morfar), søsteren min ligner begge sin familie, jeg ligner mest pappa sin familie.

I kroppen er broren min mest lik onkel og morfar, søstern min er mest lik noen av pappa sine tanter og jeg har veldig lik kropp som farmor.

Det som er morsomt er at jeg også ligner på farmor i forhold til pubertet, hormoner og graviditet.

Mamma fikk mensen sent og har lit pupper, jeg har ganske stor og fikk mensen tidlig. Mamma var dårlig alle svangerskapene og alltid hele svangerskapet, jeg har ikke hatt en eneste plage. Det samme var det med farmor.

Ganske spennende med genetikk. Lurer fælt på hvordan tulla vår kommer til å se ut. Sambo er adoptert, så det er ekstra spennende. Plutselig dukker det opp noen wildcards, vi aner jo ikke hvordan hans mor/far og besteforeldre ser ut, eller er.

Skrevet

Jeg har (originalt) mørkebrunt hår og mørkebrune øyne. Pappaen har sort, litt krøllet hår og blå øyner.

Eldste jenta har samme hårfarge og øyenfarge som meg, kanskje en anelse mørkere øyner og mørkere hud.

Yngste har for øyeblikket mørkt litt kobberaktig farget hår, og grønnaktige øyner (de har vært blå hele veien, men er nå i ferd med å endre seg)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...