Anonym bruker Skrevet 22. juni 2009 #1 Skrevet 22. juni 2009 Har et teit spørsmål, men noe skal man jo gå å undre seg over... Når man skal ta LAP operasjon med kontrastvæske, så skal de jo både inn via små hull i magen, og så "oppi der nede"... Men jeg lurer på om man må shave seg der nede først? Jeg bruker jo gjøre det til vanlig, men tenkte ikke nyshave og "pynte" meg for legen (hahahaha) hvis man ikke trenger liksom... Men jeg vil jo helst gjøre det selv om man må dette, orker ikke våkne opp og så har noen andre gjort det... :-o Noen som vet dette kanskje??
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2009 #2 Skrevet 22. juni 2009 Nei, man må ikke være shava der nede til lap. Og ingen andre gjør det mens du ligger i narkose heller I så fall har du fått en kinky lege/operasjonsteam og kan anmelde for seksuelt overgrep Haha
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2009 #3 Skrevet 22. juni 2009 jeg måtte barbere meg der nede, riktig nok bare helt øverst og noen få cm nedover da. ikke mye i det hele tatt. fikk utdelt en skummel barbermaskin som jeg var redd skulle dra av meg huden samtidig, men det gikk bra. måtte gjøre det selv, ja.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2009 #4 Skrevet 22. juni 2009 Ok, takk for svar haha, ja det hadde vært en litt kinky lege det du... Men godt man får gjøre det selv da, i det minste! Da er det bare å frisere seg likevel da!! )
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2009 #5 Skrevet 22. juni 2009 Anbefaler deg å gjøre det selv dagen før inngrepet. Man skal være barbert før en laparaskopi, i alle fall er det prosedyre på sukehuset der jeg jobber. Ble også spurt om jeg hadde gjort det selv den gangen jeg var gjennom en lap. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå