Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 22. juni 2009 #1 Skrevet 22. juni 2009 Min blir snart 6 mnd og fytti han er helt vill på stellebordet, får jo nesten ikke på verken bleie eller klær hehe.. han er spinnvill... lurer på om jeg må begynne å stelle han i senga..
Collette Skrevet 22. juni 2009 #2 Skrevet 22. juni 2009 Samme her! Vi har et sånn vegghengt stellebord og i hyllene bak hodet hans har jeg masse forskjellig. Han vrir seg rundt for å få tak i alt mulig derfra. Bleiene har blitt satt på veldig skeivt mer enn en gang. :-)
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 22. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. juni 2009 Godt å høre at det ikke bare er min hehe...
Gjest Skrevet 22. juni 2009 #4 Skrevet 22. juni 2009 Ellevillt her også! Nylig gått over til å stelle på matte på gulvet, så kan hun ikke falle ned ihvertfall... Tar jo evigheter å stelle nå!
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 22. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 22. juni 2009 Det er helt utrolig, er jo skummelt.. jeg har stellebordet rett over vasken så jeg holder han med enhand når jeg skal ta vann men nå er det skummelt.. han kaster seg rundt osv.. som som en banan der oppe hehe.. tror nok det blir senga og en liten balje heretter ja..
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 22. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 22. juni 2009 Det er helt utrolig, er jo skummelt.. jeg har stellebordet rett over vasken så jeg holder han med enhand når jeg skal ta vann men nå er det skummelt.. han kaster seg rundt osv.. som som en banan der oppe hehe.. tror nok det blir senga og en liten balje heretter ja..
Gemini7 Skrevet 22. juni 2009 #7 Skrevet 22. juni 2009 Huff ja, vår har begynt med dette spesielt nå i det siste. Hun er 14 mnd og ganske sterk- så hun vrir, sparker og skriker som en gal hver gang vi skal skifte bleie. Vi blir ganske så frustrerte. Vurdere å begynne å skifte mens hun står og holder seg i noe..
CMH Skrevet 22. juni 2009 #8 Skrevet 22. juni 2009 Ja! Mini er 5 mnd og skal nesten rulle på stellebordet når hun ligger på ryggen. Beina og armene går alle veier Hehe. Vi har heldigvis sånn stellebord med kanter på sidene. Bruker å gi henne en leke for å avlede oppmerksomheten hennes med når bleia skal på.
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 22. juni 2009 Forfatter #9 Skrevet 22. juni 2009 Jeg prøvde en sånn liten uro over der men da skulle han jo reise seg opp hehe så har jeg også prøvd leke men han er enda mer spinnvill for han skal spise den og slåss med den hehe..
Endelig mor til 2<3 <3 <3 <3 Skrevet 22. juni 2009 #10 Skrevet 22. juni 2009 jeg har hatt ei sånn urolig kålmark en stund, hun er nå 7mnd;-) hun er ei som snur seg trill runndt selv om jeg holder henne i beina....jeg har kjøpt en baby tannbørste som hun får når vi skal stelle henne. den er kjempe populær, og danhar holdt henne nesten rolig i 3 mnd nå;-) og da blir hun også vant med tannbørsten og forbinder den med gøy;-) så kanskje tannpussen går bedre når vi skal i gang med den.....hun liker hvertfall nå å få pusset gommene sine;-)
erteposen + 4 Skrevet 22. juni 2009 #11 Skrevet 22. juni 2009 Jeg brukte ikke stellebord til mine gutter etter 6 mnd. Hadde matta på gulvet og tissebleier ble tatt stående etter 7-8 mnd. Gav opp:)
Gjest Skrevet 22. juni 2009 #12 Skrevet 22. juni 2009 Snuppa på 6 mnd er også helt gal på stellebordet.. men husker at førstemann var det også.. og det går over.. heldigvis.. Så jegbare venter på at det går over! hehe
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 22. juni 2009 Forfatter #13 Skrevet 22. juni 2009 Er så godt å se at fler sliter hehe godt ment da.. men det med tannbørste var smart, på butikken i morgen!!
Mille** Skrevet 22. juni 2009 #14 Skrevet 22. juni 2009 Vi slutta med stellebordet i den alderen, gikk over til stellematte på gulvet. Var livredd for at det til slutt skulle skje en ulykke med ungene.
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 22. juni 2009 Forfatter #15 Skrevet 22. juni 2009 Ja det tenkte jeg også i dag så fra i morgen er det gulvet heretter..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå