Gå til innhold

Hvem blir foreslått som venn på facebook?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Grunnen til at jeg spør- en eks la meg til som venn for en stund siden. Jeg sendte en liten hilsen på siden hans men hørte aldri fra han. Derfor så jeg heller ingen grunn til å han han som venn hvis man ikke kunne si hei... Og derfor slettet jeg han som venn. Nå har jeg fått tips om å legge til han som venn igjen? Og vi har ingen felles venner? Synes det er rart....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har skjedd meg også.

Ingen felles venner, men allikevel blir de forslått som venner

Rart egentlig

Skrevet

Hvis du har søkt på profilen deres eller de har søkt på din, kan de komme opp som venneforslag.

Skrevet

Eller hvis du har mailadressen hans på din mailkonto....

Skrevet

Og hvis man er medlem av det samme nettverket, har en felles venn, har gått på samme skole osv... :P

Skrevet

Dere trenger ikke ha felles venner for å få foreslåte venner.Holder med at din venn har venner å du er på d en lista. kan være du kjenner dem :-)

Jeg får mange venner foreslått, siden mine venner har dem, men jeg kjenner dem ikke.

Til HI. Du har skrevet en hei melding på veggen hans. Kan jo være han ikke er så mye innom på facebook. Så han rett og slett ikke har sett den ennå..

Skulle jeg slette dem jeg ikke fikk svar av så hadde jeg ikke hatt mange venner eller familie medlemer igjen lenger :-)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...