~ spiren ~ Skrevet 22. juni 2009 #1 Skrevet 22. juni 2009 Har et lite spørsmål om hikkingingen til babyen i magen.. Hvor mye er det "vanlig" at en baby hikker i magen, og hva gjør at han begynner å hikke? Jeg føler at babyen i magen hikker veeldig mye. I alle fall hver 4. time.. og da ei stund.. Først var det greit, men nå er det så mye at det er kun irriterende.. Har det noe med hva jeg spiser eller?
rima Skrevet 22. juni 2009 #2 Skrevet 22. juni 2009 Hehe, den hikkingen ja. Her har lillegutt festa hodet og hikkingen kjennes mildt sagt veldig godt. Han hikker dersom jeg drikker iskaldt vann hvertfall! Ellers kan de nok hikke av selv å drikke fostervann tror jeg. Tror nok ikke det er så mye du kan gjøre fra eller til. Er vel som med hikking utenfor magen også - for både liten og stor. Den bare kommer og går jo over av seg selv..)
Gjest Skrevet 22. juni 2009 #3 Skrevet 22. juni 2009 Dette varier veldig! Mine to første kjente jeg aldri at hikket, men minstegutten og vesla i magen hikket/hikker mye, minst 2-4 ganger for dagen. Det morsomme er at de eldste hikket omtrent aldri som små babyer heller, mens minste hikket masse som liten baby ;-) Tror ikke det har noe å si hva en spiser eller gjør, er nok helt tilfeldig vil jeg tro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå