-MtG- Skrevet 22. juni 2009 #1 Skrevet 22. juni 2009 Det har skjedd noe rart med halsen min. Våknet i går med det som kjennes ut som et sår i halsen. Det er vondt nedi spiserøret, på venstre side, mye lengre ned enn sånn forkjølavondt, og ikke er jeg i dårlig form heller. Er vondt når jeg svelger eller raper:) Noen som har opplevd dette? Kan jeg ha raspa opp noe nedi der?
Snupi27 Skrevet 22. juni 2009 #3 Skrevet 22. juni 2009 sikker på at det ikke er streptokokker? jeg har det. var hos legen i dag og fikk medisin.. kjennes ut som om jeg har et åpent sår nedi halsen min og det er vondt og svelge.
-MtG- Skrevet 22. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 22. juni 2009 Hmmm... Men pleier man ikke å bli syk da da? Alstå feber og sånn?
Snupi27 Skrevet 22. juni 2009 #5 Skrevet 22. juni 2009 jeg har ikke feber og kjenner ingenting andre steder.. jeg merket jeg begynte å få vondt på fredag men siden jeg ikke ble dårlig så tenkte jeg at det ville gå over. i går kveld ble det verre så jeg gikk for å sjekke hos legen i dag og det var jammen streptokokker
-MtG- Skrevet 22. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 22. juni 2009 Ok. Men da venter jeg og ser i et par dager til. Om det blir verre eller ikke begynner å bli bedre så reiser jeg en tur til legen. Takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå