Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har skjedd noe rart med halsen min. Våknet i går med det som kjennes ut som et sår i halsen. Det er vondt nedi spiserøret, på venstre side, mye lengre ned enn sånn forkjølavondt, og ikke er jeg i dårlig form heller. Er vondt når jeg svelger eller raper:)

Noen som har opplevd dette? Kan jeg ha raspa opp noe nedi der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sikker på at det ikke er streptokokker?

jeg har det. var hos legen i dag og fikk medisin..

kjennes ut som om jeg har et åpent sår nedi halsen min og det er vondt og svelge.

 

Skrevet

Hmmm... Men pleier man ikke å bli syk da da? Alstå feber og sånn?

Skrevet

jeg har ikke feber og kjenner ingenting andre steder..

jeg merket jeg begynte å få vondt på fredag men siden jeg ikke ble dårlig så tenkte jeg at det ville gå over. i går kveld ble det verre så jeg gikk for å sjekke hos legen i dag og det var jammen streptokokker

Skrevet

Ok. Men da venter jeg og ser i et par dager til. Om det blir verre eller ikke begynner å bli bedre så reiser jeg en tur til legen.

Takk for svar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...