Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper virkelig at den sitter denne gangen og ikke bare er kjemisk sånn som sist. Skal ta blodprøve på fredag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott Chaiemae. Gratulerer så mye og masse lykke til:-)

Skrevet

Enda et glad innlegg så herlig Chaiemae.. har ventet så spent på deg. Er jo ikke så mye her inne lenger men jeg må jo inn å titte etter go jentene... og nå ble jeg virkelig glad.. jeg skal krysse alt jeg har for at det nå skal gå bra, for dette fortjener du så sinnsykt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mange varme tanker til deg.. kleeeem

Skrevet

gratulerer!!!!:)))))))))))))))))))))

ønsker deg all mulig lykke på veien og krysser fingre og tær foa at spiren sitter i ca 9 mnd til;)

lykkeklem fra

Skrevet

Åh Chaiemae, så fantastisk!!!!!!!!!!! Nå ble jeg sinnsykt glaad på dine vegne, har heiet på deg hele veien, og vet at du har vært igjennom så mye..Dette skal gå bra skal du se!:) Hadde ikke du assisted hatching?? Jeg har lyst til å prøve det neste gang, vi må over på det private nå etter 4 mislykka runder i det offentlige..:( For ikke glemme de 3 rundene med AIH før det igjen.. nå er jeg så klar for å prøve noe nytt!!! Er det bare nordica som gjør assisted hatching???

Skrevet

Så flott, denne gangen skal et gå bra!!!!

Nå blir det spennende å se hvor mange det er;)

Lykke til videre!!

Skrevet

Gratulerer så mye :) Håper dette virkelig er en eller flere gullegg som har borret seg godt fast!!!!

Skrevet

Flotte nyheter! Selv om det jo er tidlig er det et veldig godt tegn!

Skrevet

Gratulerer!! :)) Jeg har også fulgt med på deg og det var veldig kjekt å få gode nyheter fra deg :))

Skrevet

nei så fantastiske nyheter Chaiemae!! dette unner jeg deg virkelig!!! ble så glad av å lese innlegget ditt nå, du har hatt så mange forsøk at denne gangen skal du se det er din tur å bli mamma :o) hadde så bra følelse for deg nå, og den stemte visst :o)

lykke til med blodprøva på fredag- er utholdelig å vente på svar.- men du skal se at alt er bare fint :o)

Skrevet

Tusen takk skal dere ha alle sammen :o)

frk Bulle - Jeg har benyttet assisted hatching ja. Er ikke sikker på om det er andre enn Nordica som gjør det, men det er det sikkert noen andre her inne som vet.

Skrevet

De gjør ass. hatching på Ciconia også.. aarhus

Skrevet

Gratulerer vennen - lykke til med blodprøven :-)

Klem

Skrevet

Oj, så spennende! Håper virkelig blodprøven er positiv på fredag!

Skrevet

Gratulerer så mye!! Virkelig vel fortjent :o)))

Skrevet

Gratulerer så mye!! vel hvis du har testet positivt allerede dag 10 er nok sansynligheten størst for at dette er en ordentlig graviditet!!! ellers ville nok hcg vært alt for lavt så tidlig til å slå ut så GRATULERER!!!

og velkommen etter :-))

Gjest lille fiol
Skrevet

Gratulerer hjertligst og masse lykke til med alt!

Skrevet

Gratulerer :o)

Skrevet

Takk skal dere ha. Har tatt nu test i dag og den var sterkere :o) Har bestemt meg for å ta blodprøven allerede i morgen. Håper på en høy hcg. Sist var den 50 på rugedag 14 og det viste seg jo å være kjemisk.

Skrevet

Gratulerer såå masse, du skal se de(n) sitter denne gangen! Lykke til med blodprøve i morgen:)

Skrevet

Fantastiske nyheter! Lykke til videre :-) Denne gangen skal det gå bra!!!!

Skrevet

Gratulerer så mye! Denne gangen skal spiren sitte godt fast i 8 måneder til! Krysser alt jeg har for deg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...