Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klarte som vanlig ikke å vente til testdatoen som er på fredag, så jeg er bare på rugedag 10 i dag. Blir nok ingen jubelrop før jeg har svaret på blodprøven. Er redd for at det kan være kjemisk denne gangen også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk helt frysninger jeg, når jeg så overskriften din :o)

Håper så at det endelig er din tur nå!

Når skal du ta blodprøven?

Skrevet

Gratulerer så masse chaiemae, denne gangen skal det gå !! jeg testet også positivt på dag 10, og nå sitter jeg her med mine to søte små :-)

Lykke til videre !!

Skrevet

Gratulerer så masse med positiv test, dette skal nok gå bra! =)

Klem

Skrevet

Herregud, som jeg krysser for deg!! Nå SKAL det gå :) :) STOR klem

Skrevet

Nå mistet jeg pusten. Gispet så kraftig at jeg ble helt blå. WOW

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Jeg har håpet og håpet for deg! Denne gangen skal det vare i 9 måneder.

Lykke, lykke, lykke til, kjære Chaimae :o)

Skrevet

Tenk om du nå like godt klinker til med 3 stk :o) :o)

Skrevet

Jeg må inn igjen, jeg. Er helt euforisk på dine vegne :o)

Har du kjent noe? Eventuelt noe annerledes enn forrige gang?

Skrevet

Hipp hurra! Jeg hoppet i stolen så Elisabeth svatt så glad ble jeg. Krysser alt for at det klorer seg fast og at du sitter med en, to eller tre nurk om noen måneder. Gratulerer så mye.

Skrevet

Så spennende Chaiemae :-)

Jeg også testet positiv på rugedag 10 :-) Krysser fingrene for at det blir maaange positive tester på deg nå framover xxx.

Skrevet

Wow! Det er helt fantastisk -jeg er glad på dine vegne. Krysser fingrene for deg framover. Dette går bra:-)

Skrevet

har svart deg på ass. bef. men må si grattis her også :o)

Skrevet

Tusen takk skal dere ha. Vet ikke om det har vært så mye annerledes denne gangen. Kastet opp for noen dager siden, men det var vel kanskje litt tidlig til å bety noe. Skal ta blodprøve på fredag og da får jeg vel ikke svar før mandag. Mener at lab. på Fürst stenger tidligere på fredager og at man derfor ikke får svaret samme dag. Nesten så jeg lurer på om jeg heller skal ta på torsdag. Jeg pleier å ta prøven på Fürst som ligger nede i sentrum. Kan det kanskje lønne seg å ta der oppe som labratoriet er? Noen som vet?

Skrevet

Gratulerer så mye! Håper blodprøven viser de samme resultatene.

Skrevet

Ååååå nå ble jeg glad, så spennende, jeg tror denne sitter jeg, det var jo så fine egg. Håper det er fredag snart og så mandag. Våger meg på en liten gratulasjon, klem

Skrevet

Ta blodprøven på torsdag du :o) Du kan jo ikke gå hele helgen og vente på svar!

Skrevet

Må kanskje gjøre det. En hel helg høres grusomt ut. Blakstad har jo uansett skrevet feil dato på henvisningen. Der står det den datoen jeg var hos henne sist. Nordica forlanger vel egentlig heller ikke blodprøve så da må det være greit med torsdag. Ser at det er klinikker i Norge som tar blodprøve på rugedag 12 så da kan vel jeg ta på dag 13 :o)

Skrevet

Grattis!

Kan du ikke ta hcg-prøven i morgen, da? Så rekker du kanskje en stigningssjekk før helga også. =)

Skrevet

Gratulerer i bøtter og spann, Chaiemae! Blir spennende å se hvor mange det blir nå da : )

Skrevet

Så koselige nyheter. Håper alt går bra:-)

Legene skriver den datoen du er der når de skriver henvisningene, så kan man ta prøven når det passer( eller etter avtale med lege). Det var i alle fall slik da jeg tok stoffskifteprøver. Hadde visst noe med betalingen å gjøre også. Slapp å betale for blodprøvene når jeg skulle ta de.

Lykke til:-)

Skrevet

Gratulerer gratulerer :)

Så herlige nyheter:)

Krysser alt som krysses kan for at blodprøven viser det samme resultatet:)

Klem...

Skrevet

Hurra hurra!

Jeg krysser fingre, tær, ben, armer... alt som kan krysses for at dette virkelig er gangen da alt går din vei.

Fantastisk!

Skrevet

Oj så flott!! Gratulerer så masse! Jeg kryssssser fingrene nå!:)))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...