Countess Skrevet 21. juni 2009 #1 Skrevet 21. juni 2009 Smerter i ryggen som kommer og går.. men kun i ryggen.. Kynnere som er litt mere ubehagelige enn normalt, og hver gang det blir vondt i ryggen kjenner jeg det blit litt tyngre å puste.. Startet for ca 2 timer siden. Kan det være starten på noe? Noen som opplevd lignende? Har 10 dager til termin..
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2009 #3 Skrevet 22. juni 2009 Har ikke opplevd lignende, kan jo være noe... vanskelig å svare. er vel derfor så få har svart deg. men om du får rier så vil du nok merke det;)
SolstråleneMine<3 Skrevet 22. juni 2009 #4 Skrevet 22. juni 2009 Jeg hadde det sånn før jeg fødte Begynte med lettere mensensmerter i rygg og mage den ene natten, det ble verre samme natt og jeg fikk ikke sove, så jeg trodde det skulle resultere i fødsel. Men det ga seg om morgenen. Hele dagen kom det og gikk det med jevne mellomrom, men det var bare svake mensensmerter da. På kvelden igjen ble det verre igjen, og den natten måtte jeg til KK. Det var rier, og jeg fødte dagen etterpå. Så kan være det er begynnelsen på noe hos deg Hvis ikke nå, kanskje i morgen eller om noen dager? Mulig det du har nå er såkalte "forrier"? Jeg fødte fem dager før termin
Countess Skrevet 22. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 22. juni 2009 Ja nå har det stoppet hos meg også Var så skuffa når jeg våknet og merker jeg hadde kommet meg gjennom natta og ennå var hjemme Men dette hjalp på da..får håpe det starter igjenn senere Må jo iallefall være tegn på at noe er på gang. Skal til lege i morgen,så skal høre samtidig om hun kan ta en innvendig sjekk om det har skjedd noe Bare håper det er forrier da!! Tusen takk for svar
Countess Skrevet 22. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 22. juni 2009 Here we go again! I hele dag har jeg hatt vondt i ryggen.. Som sagt over stoppet det opp over natten,men startet igjenn utover dagen.. nå i kveld har det blitt mer regelmessig og mye vondere.. Må jo bety at noe vil skje snart da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå