mirremamma Skrevet 21. juni 2009 #1 Skrevet 21. juni 2009 Jeg og min samboer er ikke helt enige om vi skal vite kjønnet eller ikke... jeg er nyskjerrig, mens han vil ikke.. Da vi fikk Luca Julie skulle vi ikke vite det, men han så hva det var på ul =) til min store lykke, for da ille jeg også vite det. Og jeg kan ikke vite det, og holde det for meg selv, for da tar det sikkert en time og jeg har avslørt det =) flere som ikke vet om de skal vite kjønnet eller ikke?
nr 2 i oktober? Skrevet 22. juni 2009 #2 Skrevet 22. juni 2009 vi var enige om å vite HELDIGVIS!!! hadde blitt bra sur om han ikke ville vite, kjenner flere som har det sånn - dama vil vite, men mannen nekter...
edition Skrevet 22. juni 2009 #3 Skrevet 22. juni 2009 Hehe. Før jeg ble gravid pratet vi om hvor gøy det hadde vært å IKKE vite det, har jeg alltid syntes.. Men så kjenner jeg meg selv såpass at jeg aldri hadde klart det Så vi har blitt enige om å vite.. Vil gjerne kjøpe lyserosa eller lyseblå ting, gjøre oss klare og bestemme oss ca. for navn
Svensk tjej Skrevet 22. juni 2009 #4 Skrevet 22. juni 2009 Vi ska inte veta. Tror det är mest jag som har trumfat igenom att vi inte ska veta det innan födseln, men han säger iallafall att han är enig . Är mycket vanligare att ta reda på könet i Norge än Sverige har jag förstått. Läser och hör om ytterst få som INTE tar reda på det. Nyfiken är jag absolut, men jag vill bli överaskad in i det sista
Artica Skrevet 22. juni 2009 #5 Skrevet 22. juni 2009 Vi vet ikke noe, takke være min mann som ikke ville vite noe. Hadde ul en uke etter ordinær ul, men da lå den lille med rompa til. Etter det mistet jeg lysten til å vite det, og gleder meg i spenning til fødselen. Må bare si at da jeg fødte sistemann, så viste jeg kjønnet. Ikke fult så spennende da ambulanse mannen ropte "det ble en gutt".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå