Gå til innhold

Harald og Einar? Helt ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snakk om oppkalling etter besteforeldre, men jeg liker de ikke helt. For meg navn på voksne menn...........jada sikkert teit men :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skikkelig gubbete navn ja.

Skrevet

Begge onklene mine:) For meg er det onkelnavn.

Skrevet

Ja, tenker på noen litt eldre menn.

Skrevet

Syns begge er fine. Vi vurderte Einar til vår sønn.

Skrevet

Vi har en Einar. Nydelig navn.

Skrevet

Einar ok, harald ikke i det hele tatt

Skrevet

Men barna skal jo bli voksne menn! Synes det er maskuline og fine navn, sælig Einar. Baby/barneårene går jo utrolig fort, det er jo som voksne mennesker vi lever størstedelen av våre liv. Jeg har større problemer med å forestille meg alle de små Mathiasene om dagen, at de skal bli 40 - 50 åringer, med hår på brystet og grov i målet. Men nå synes jeg at Mathias er et veldig søtt navn da, som passer best på en baby.

Skrevet

Vel, Einar brukte nå vi på gutten vår, 11 år. Og han er faktisk ikke eneste på skolen som heter det. Dett var oppkalling som var årsaken til navnevalget da, men det var slett ingen "vanskelig" oppkalling for vår del!

Skrevet

jeg liker Harald-Mattias :)

Skrevet

Jeg syns begge er fine navn.

Dessuten kommer jo gutter til å være voksne mestparten av livet.

Skrevet

Må si meg enig med hun som mener at barneårene går fort og at babyen blir voksen en gang. Ser heller for meg en voksen Harald eller Einar, enn en voksen Chrisander eller Nathaniel... Ville ikke valgt Harald selv, selv om min farfar het det, men Einar kunne jeg kanskje gått for.

Skrevet

Nei uff, ikke fine i det hele tatt. Minner om eldre menn. Skikkelig gubbe navn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...