Anonym bruker Skrevet 21. juni 2009 #1 Skrevet 21. juni 2009 Kona er gravid og ho er 10 uker på vei nå..så foreløpig er det hemmelig....hehe MEN, har et spm utover det; etter at ho blei gravid, har ho hatt svært lite lyst på sex, noe som gjør meg frustrerrt.. Skjønner jo at ho er småkvalm hele tiden, men ho spyr ikke eller noen ting, bare trøtt og av og til småkvalm... Vi har hatt sex to ganger på disse to ukene og dette går meg på nervene... Ho sier at det er kjipt for ho også selvsagt og at ho beklager liksom.....men ibunn og grunn hjelper det ikke meg no mer... Det jeg tenker å prøve på da er å tilfredsstille ho siden ho ikke orker selv, men det vil ho heller ikke.. Så hva gjør jeg? Kan jeg f.eks spørre om vi kan gjøre andre ting enn å penetrere? Oralsex f.eks? Jeg vet at ho mest sannsynglivis ikke orker det heller siden ho heller ikke tenker så mye på sex generelt etter at ho ble gravid. Begynner å bli frustrert for å være ærlig.... ellers er vi kjempelykkelige og har det utrolig bra sammen og alt fungerer veldig bra....ja..bortsett fra dette da...hehe Trenger råd her folkens....
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2009 #2 Skrevet 21. juni 2009 Syns det virker som et tulleinnlegg. Hvis det ikke er tull, sier jeg : Nyt at du har sex en gang i uka! Det blir andre boller når ungen kommer.
Rotte-mamma Skrevet 21. juni 2009 #3 Skrevet 21. juni 2009 Sorry at jeg ikke har så mye å komme med men mitt eneste råd , og det er et godt et er: Hold ut! Hadde samboeren min så mye som ymtet frampå at han var skuffet over sex livet vårt oppi kvalmen så hadde han blitt forvist fra huset.Tro meg man har dårlig nok samvittighet for å ikke "prestere" helt på egen hånd og å føle presset hjelper IKKE. Og ville heller ikke ytret meg på måter som "hun spyr ikke eller noen ting" når du etter all sannsynlighet ikke selv har hatt gleden av å oppleve å være fullstendig fyllesyk (minst) tre måneder i strekk! Det går helt sikkert over, gi det noen uker....
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2009 #4 Skrevet 21. juni 2009 Sorry, mente to ganger på de TI ukene, ikke to ukene.. og nei, dette er ikke et tulleinnlegg.. hvorfor skulle det være det?
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2009 #5 Skrevet 21. juni 2009 Har du lyst til å ha sex når du har omgangssyke? Mild sådan kanskje, men dog. Dessuten er det verre å være kvalm enn å spy. Jeg syns du skal være en god mann og tåle det. Man får som regel ikke blue balls på ti uker!
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2009 #6 Skrevet 21. juni 2009 Kona de skal gå gravid i mange mnd til og det kommer til å skje mange forandringer i kropp og sinn for henne. Det kommer det garantert å gjøre for deg også, og kanskje sex mangel er en av forandringene, det overlever du! Ta det som en mann!
Gjest eelis+guttespire Skrevet 21. juni 2009 #7 Skrevet 21. juni 2009 Har hun ikke lyst, så har hun ikke lyst, og sånn er det bare. Beklager, men å forvente å få sex når hun ikke vil, er både smakløst og utrolig egoistisk, syns jeg. Jeg slet selv mye med kvalme i begynnelsen, og selv om jeg ikke spydde bestandig, følte jeg at jeg var spyklar tjuefire timer i døgnet. Kan du tenke deg hvor deilig det er med sex da? Jeg har også mista sexlysta, og bare tanken på sex gir meg uhyggelige grøsninger, enten jeg er kvalm eller ikke. Det går for all seksuell omgang, ikke bare penetrering. Vil du, helt ærlig, tvinge dama gjennom det ubehaget det er å ha sex når hun ikke vil? Nei, du får prøve å bli kompis med høyrehånda enn så lenge. Kanskje hun er blant de som får lysta tilbake når hun føler at hun er i bedre form igjen. Ikke press henne i hvert fall, det oppnår du mest sannsynlig ingen ting annet enn misfornøyd kone med.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2009 #8 Skrevet 22. juni 2009 Neida, det er selvsagt ikke snakk om å tvinge noen her... Men måtte forsåvidt bare få ut litt frustrasjon her, hehe. Men håper og satser på at det snart "ordner" seg,,, det er som dere sier ingen vits i å ha sex med ei som føler seg uvel, det er ikke i min interesse heller det....for da være grenser,hehe. Men klart at det å gå ti uker er LEEEEEENGE da...hehe
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2009 #9 Skrevet 22. juni 2009 For noen holder sexlysten seg borte gjennom hele svangerskapet, mens andre får økt sexlyst! Når man kommer over i 2.trimester (etter 12 uker) tar gjerne formen seg opp og man blir både mer våken og opplagt og kvalmen forsvinner (for noen tar det lenger tid, desverre). Mange har til og med en periode der de ikke merker at de er gravide i det hele tatt! Kanskje sexlysten tar seg opp da? Det er viktig at du ikke "maser" og at du gir henne masse kos og oppmerksomhet (som du ikke forventer seksuell tilbakemelding på). Det vil sansynligvis belønne seg i form av litt "sengekos" etterhvert! Lykke til!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 22. juni 2009 #10 Skrevet 22. juni 2009 Helt normalt. i tillegg til at man ofte er fryktelig trøtt og uvel de første ukene, så spiller hormonene inn også. for noen gir dette økt sexlyst, hos andre gjør det at de mister den. Sånn er det bare. Det samme gjelder etter fødselen også. Det beste er at du bare stiller opp for kona di så godt du kan, avlaster henne med ulike gjøremål og forteller henne hvor glad du er i henne og hvor vakker du synes hun er. Hun er sårbar nå, og det er lett å miste selvtilliten også, når man etterhvert blir stor som en hval. så får du heller ordne deg 'på egen hånd', mens du venter på bedre tider!
Daddy-Oh Skrevet 22. juni 2009 #11 Skrevet 22. juni 2009 Hehe, takker for gode velmente råd folkens! Jeg mener at jeg er flink nok til å gi ho oppmerksomhet o.l men jeg kan nesten ikke ta på ho/ stryke på ho for da blir ho kvalm....hehe Ho er heldigvis ingen "spy-kandidat" men føler seg kvalm og uggen nesten hele dagen, så kan nesten ikke være nær ho, hehe.. Men det går selvsagt veldig bra dette, og satser på at dette bare er en periode.... Men det er jo lov til å være litt frustrert vel? Det er jo sommer og sol..... Ordne meg på "egen hånd", hehehe.. veldig bra skrevet....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå