Anonym bruker Skrevet 21. juni 2009 #1 Skrevet 21. juni 2009 hvordan har det evt vært??? regner med det ikke nødvendigvis var planlagt, men man kan jo være litt "uheldig" med timingen...
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2009 #2 Skrevet 21. juni 2009 har to med 14mnd mellomrom.det første året var det som å ha tvillinger tror jeg.da har den største lært seg å gå samtidig som jeg hadde en nyfødt.ser nå hvor positivt det er for de 2 at de er veldig tette da:-) med at de hjelper hverandre osv..
Joikaboll@ Skrevet 21. juni 2009 #3 Skrevet 21. juni 2009 Helt fantastisk, gutta blir 5 og 6 år etterhvert. Plan var to tette, men at vi skulle få dem så tette hadde vi aldri trodd
Joikaboll@ Skrevet 21. juni 2009 #4 Skrevet 21. juni 2009 Etterhvert=høsten Glemte forresten å nevne at det er 11 mnd mellom dem
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2009 #5 Skrevet 21. juni 2009 takk for svar, har nemlig en på snart 5 mnd og begynner å få litt angst for at en til muligens er på vei...tør ikke helt teste meg i tilfelle enda.. fikk mensen en gang, men kom liksom aldri tilbake...har brukt kondom hele tiden, men man vet jo aldri..
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2009 #6 Skrevet 22. juni 2009 Det gikk svært dårlig, jeg var sengeliggende og det ble brudd mellom meg og faren. Ting ble ikke bra før minste var blitt halvanna år. Angrer likevel ikke på at jeg beholdt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå