Anonym bruker Skrevet 21. juni 2009 #1 Skrevet 21. juni 2009 Kan jeg skrive dette til svigermor som har mistet sin svigerinne? Evt hva annet kan jeg skrive? I’m sorry to hear that you have lost a family member, please except my condolences.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2009 #4 Skrevet 21. juni 2009 Tror det.. Jeg kunne sendt det fra meg sånn i alle fall
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2009 #5 Skrevet 21. juni 2009 Takker og bukker! Har aldri vært sterk i språk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå