Gå til innhold

Bruker dere skrubb??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det gjør jeg. Særlig nå om sommeren. Er herlig. Bort med døde hudceller og gammel hud. Merker faktisk at huden blir finere og brunere når jeg bruker skrubben. Jeg skrubber meg før jeg går inn i dusjen mens huden er enda tørr. Da gnir jeg inn skrubben over hele kroppen. Er herlig!!

Vet dere hvor den viktigste plassen og skrubbe seg er henne? (som jeg har hørt iallefall)???

svaret kommer litt lenger ned.... hva tror du??

Under armene..

Bare tenk på hvor mye du egentlig putter under der. Lag på lag med deodorant. Andre som har hørt det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hender jeg kjøper en skrubb. Kjøper da sånn skrubb som man har såpe på og vasker seg med.

Jeg har egentlig ikke hørt noe om hvor det er viktigst. Jeg er nok ikke så opptatt av hud og hår som mange andre. Tror f.eks at jeg var hos frisøren (x-svigermor) en gang i fjor sommer..

Skrevet

Hva slags skrubb bruker du? Og hvor har du kjøpt den?

Jeg kjøper en flytende skrubb fra BodyShop som jeg bruker av og til, er ellers omtrent som moota, bortsett fra at jeg er hos frisøren ca fire ganger i året.

Skrevet

Jepp ..... å skrubbe er ett must for meg.

Og slå denne du: Jeg koker min egen skrubbesåpe jeg !

Skrevet

Oi nei den slår vi ikke HønePøne. Hvordan i all verden gjør du det? Lyst å dele?

Blond: Ja jeg bruker også en flytende skrubb. Den er kjøpt gjennom slik "homeparties" som heter Avera.

Skrevet

Kjempedeilig med skrubb, gjør det vel ca 1 gang i uken, iallfall nå om sommeren. Jeg pleier ofte å bruke slike skrubbehansker, ellers pleier jeg å lage min egen skrubb av body wash og dødehavssalt, begge kjøpt på homeparties(cosmopharma)

Skrevet

gla*jenta-Kokkeli:)

Jeg begynnte med ett sånn sett med peeling, fra Panduro (en hobbybutikk)

Den var ganske kornete, så det var skikkelig tak i den.

Står nå på farta for å dra på tredagers tur, så rekker ikke å skrive så mye. (skulle vell egentlig ha gått til bussen allerede) Men om du søker på peeling og hjemmelaget i google så finnes det endel der :)

Om du er int da.

Jeg liker sånne hjemmelaga ting jeg,

Men den peelingen til Nivea med såpe er billig og bra :)

Sånn hverdagsbruk.

Skrevet

Bruker klut til daglig, men en sånn skrubbehanske og Body Shop-peeling innimellom. Huden blir myyyyyk og får gløøøøød... ;))))))))))))))))))))))))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...