eggstokk Skrevet 21. juni 2009 #1 Skrevet 21. juni 2009 Hei alle bergensere, om2 uker skal vi til Bergen for en helg, og jeg har fått noen lapper av mannen min til å shoppe til meg selv og barna. Har dere noen forslag om kjekke butikker å besøke?......Må være relativt sentralt for jeg kjenner ikke byen så godt.
RødRev Skrevet 21. juni 2009 #2 Skrevet 21. juni 2009 Hei Anbefaler Galleriet og Sundt (rett ved Torgallmeningen og den blå steinen), videre er det mange som liker Kløverhuset (bare ikke jeg, hehe..).
Lykkelig g~g~j Skrevet 21. juni 2009 #3 Skrevet 21. juni 2009 bergen storsenter har små venner som jeg personlig syntes har mye fint barnetøy, der finner du også bik bok, carlings, benneton, vero moda, cubus, kappahl og lindex osv.. i området rundt torgallmenningen er d greit å holde seg også, da du finner de fleste kjedebutikkene der! Bergen sentrum er lite, så ikke bekymre deg for om du finner frem god shopping! Salget er startet
erteposen + 4 Skrevet 22. juni 2009 #4 Skrevet 22. juni 2009 Rundt torgallemnningen ligger det meste, og tar du turen bort strandgaten finner du Kløverhuset som har litt andre typer butikker. Har du med barn så er det en kaffe på Galleriet med lekerom og god mat for liten og stor (og sunn). Har du lyst å shoppe litt uvanlige ting er Skostredet, som også ligger i sentrum, en gågate med spesielle butikker og en kaffe der de selger milkshake i 50-talstil. Der ligger også butikken En gul knapp, som også har nettbutikk. På strandkaien ligger Min lille engel og en flott butikk som heter Mint, og på bryggen har de åpnet en barnebutikk med ting av de samme eierene som TING.
eggstokk Skrevet 22. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 22. juni 2009 Tusen takk for kjekke svar. Og takk for opplysningen om milkshake-plassen.....gjett hvem som skal dit?....:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå