Gå til innhold

Vanvittig mye spark!


Artsibelly

Anbefalte innlegg

Har jente i magen denne gangen, og hun sparker mye mer enn jeg kan huske at sønnen min gjorde. Her er det spark gjennom hele dagen + at jeg kan våkne av det på natten. Lurer på når hun egentlig sover?! Fortsetter det slik, kan dette bli slitsomt.. :)

 

Flere som har karate kids i magen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også ei jente i magen og det er min først, så jeg har ikke så mye å sammenligne med. Men det er stor aktivitet, fra morgen til kveld... Så jeg håper hun roer seg til hun kommer ut,,, er lov å håpe :o)

Men det er en god opplevelse å kjenne at det er noe der også.

Er nå i min uke 24.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, venter en turbogutt til her. Har en fra før som også var veldig aktiv i magen, og han har fortsatt i samme stil etterpå. Er super snill, men han har et aktivitetsnivå som er helt utrolig. Så jeg lurer fælt på hvordan det blir med 2 slike, hvis det fortsetter slik. hehe

 

Jeg våkner også ofte av det om natten. I tillegg til vondt bekken, aktiv blære og halsbrann, blir det ikke så mye søvn lenger. Jaja, vi venter på noe kjekt, så må vel ta det med et smil. :)

 

Morkaka mi lå langt bak, så det er sikkert derfor jeg kjenner det så godt. Og det er jo bra at vi kjenner det så bra også, så slipper vi å bekymre oss i allefall. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oh, yes! Er 24+3 og har ei jente som sparker og spreller noe voldsomt i magen. Er jo nesten ikke stille der inne. Hver gang jeg kjenner på magen så kjenner jeg at sparker eller snur seg der inne. Så jeg lurer også på om hun i det hele tatt sover?? Ellers kjenner jeg liv ofte hele dagen igjennom.

Synes bare det er koselig, men merker at det blir kraftigere og kraftigere, så nå skvetter jeg litt til. hehe:)

 

Lurer på om hun blir like aktiv når hun kommer ut?? Blir spennende å se:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten i magen min våknet visst på Motley Crue konserten jeg var på forrige mandag og har ikke sovet siden ;) Det tok lenger tid å kjenne noe denne gang enn forrige svangerskap,men morkaken er foran, går ut ifra at det er derfor...

Han har fått en hobby allerede... Hvis blæren min begynner å bli full så skal han hoppe på den. Vi kommer til å få det festlig framover. Eneste gangen han (later som?) sover er når sambo skal kjenne på magen... Daaa er det helt stille. Selvsagt ;P Er nesten 23 fullgåtte uker.

 

Men, jeg klager overhode ikke. Deilig å kjenne liv igjen der inne,- samt jeg mistet 3 ganger på rad og det er dermed veldig godt å kjenne daglig bekreftelse på at han er der inne og i aktivitet.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vasha, min 2-åring er også veldig aktiv. Derfor håper jeg ikke at det alltid stemmer med 'aktiv inne magen - aktiv utenfor av magen'. Da blir hun her spinnvill..!

Skal definitivt ikke våge meg på Motley Crue konsert ;)

 

Men det er som dere sier, herlig å føle liv. Det er tegn på at alt er som de skal.

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yepp, her er det også karate kid :) Sparker og turner hele dagen, kvelden og halve natten... Tulla i magen er stille sånn mellom kl.04 på natten og kl.12 på formiddagen. Ellers "hilser" hun tilbake på alle som vil kjenne og hopper trampoline på blæra mi hver gang jeg står eller går :) Dette kan bli festlige tre mnd fremover..

Men så morro!

Mannen min kjenner på sparkene hver dag og snart lei av å komme når jeg sier ifra... :)

Her er det liv, rai, rai....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...